Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika šp. jazyka (KRS / DID)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRS / DID - Didaktika šp. jazyka, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

V kurzu budou probírány následující tematické bloky:1. Struktura španělského vzdělávacího systému2. Společný evropský referenční rámec (učení, vyučování, hodnocení)3. Referenční úrovně4. Plánování vyučovacích jednotek5. Projektová výuka6. DELE (Diploma de Espaňol como Lengua Extranjera)7. Učebnice španělštiny8. Nové technologie ve výuce cizích jazyků

Získané způsobilosti

1. Pochopení fungování španělského vzdělávacího systému. Rozdíly mezi španělským a českým systémem.2. Pochopení principů Společného evropského referenčního rámce a jeho uplatnění v praxi při výuce.3. Schopnost pracovat s terminologií didaktiky ve španělštině.4. Schopnost připravit celý kurz španělského jazyka na základě plánování vyučovacích jednotek a projektové výuky.

Literatura

Mendoza, A. (Coord.). Didáctica de la Lengua y la Literatura. Madrid: Prentice Hall, 2003. Serrano, J. - Martínez, J.E. (Coords.). Didáctica de la lengua y literatura. Barcelona: Oikos-Tau, 1997. Cassany, D. - Luna, M. - Sanz, G. Ensenar lengua. Barcelona: Graó, 1994. Instituto Cervantes. Catálogo de materiales informáticos para el aprendizaje del espanol como lengua extranjera. Madrid: Instituto Cervantes, 1997. Visedo Orden, I. - Santos Gargallo, I. Catálogo de materiales para la ensenanza del espanol como lengua extranjera. Madrid: Instituto Cervantes, 1996. Sánchez Delgado, P. (Coord.). Ensenar y aprender. Salamanca: Témpora, 2005. Sánchez Delgado, P. Atención a la diversidad cultural en los centros educativos. Propuestas de reflexión y acción sobre el Proyecto Educativo, el Proyecto Curricular y la práctica en el aula. Revista Complutense de Educación. Vol. 13, no 2, 2002. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge, 2001. Instituto Cervantes. Plan Curricular del Instituto Cervantes. Madrid: Instituto Cervantes, 1994.

Požadavky

1. pravidelná docházka a aktivní účast na cvičeních a přednáškách2. příprava na každou hodinu 3. referát / prezentace

Garant

Mgr. Enrique Gutiérrez Rubio, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Daniel Esparza, Ph.D.Mgr. Enrique Gutiérrez Rubio, Ph.D.Mgr. Daniel Esparza, Ph.D.Mgr. Enrique Gutiérrez Rubio, Ph.D.