Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing turistických destinací (KRS / MTD)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRS / MTD - Marketing turistických destinací, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

V rámci tohoto předmětu se budou podrobně probírat následující témata:1. TRABAJO DE CAMPO- Visita al centro histórico de Olomouc- Turismo rural: visita a los alrededores de Olomouc- Visita a un hotel de cuatro estrellas en Olomouc2. BLOQUE TEÓRICO-PRÁCTICOMarketing y Filología: el poder del lenguaje. Quien domina el lenguaje domina el marketing.El filólogo y el lenguaje de la publicidadTurismo y marketing: la imagen de marcaTipos de turismo: rural, playa, cultural, deportivo, congresos, etc.El filólogo como disenador de rutas turísticasCómo desarrollar destinos turísticos de la República Checa y del mundo iberoamericano.

Získané způsobilosti

Zvládnutí látky v rozsahu specifikovaném v cílech předmětu.

Literatura

Ordozgoiti de la Rica, R. e Ignacio Pérez Jiménez. Imagen de Marca. Madrid: Esic, 2003. Rey Reguillo. Cine, Imaginario y Turismo: Estrategias de Seducción. Valencia: Tirant lo Blanch, 2007. VV.AA. Marketing de Destinos Turísticos. Alcalá de Guadaira: Mas, S.L, 2006.

Požadavky

Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím.

Garant

Mgr. Daniel Esparza, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Daniel Esparza, Ph.D.Mgr. Daniel Esparza, Ph.D.