Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Assessment centrum v praxi - AVD (KSA / ACP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSA / ACP - Assessment centrum v praxi - AVD, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. ÚvodPředstavení, učební cíle2. Co je ACAssessment Centra jsou diagnosticko - výcvikový program využívaný pro výběr, respektive rozvoj lidí3. Organizace AC(8 - 10 účastníků, 6 pozorovatelů, 2 moderátoři, 3 dostatečně velké místnosti)4. Zásady ACNezávislí pozorovatelé, stálá rotace zúčastněných, oddělení pozorování od hodnocení,Kritéria sledována v různých cvičeních, simulace situací5. Cvičení v AC 1Prezentace sebe sama, testy osobnosti, skupinová diskuse,6. Cvičení AC 2Práce v malých skupinách, rozbor konkrétních případů, interview, hodnotící rozhovor.7. Požadavkový profilVnitřní pohnutky/motivace, podnikatelské schopnosti, kognitivní schopnosti, sociální kompetence.8. Jak vést interview 1Forma otázek otevřených - podněcují k širokému toku vyprávění a poskytují partnerovi v rozhovoru mnoho volného prostoru pro odpověď.9. Jak vést interview 2Forma otázek uzavřených - omezují partnera v rozhovoru a měly by být využívány jen tehdy, když se jedná o specifická fakta.10. Tendence k chybám v pozorováníKaždý pozorovatel má svoji představu o chování v dané situaci a tu se často snaží (třeba i nevědomě) posuzovat podle sebe a ne podle toho co je objektivně pozorováno.11. Zpětná vazbaDůležitá součást AC, která s sebou nese velké emocionální napětí. Proto je důležité, aby ten, kdo ji podává, byl seznámen se zásadami jejího podávání.12. ZávěrShrnutí, opakování, společná diskuse.

Získané způsobilosti

- student zná definici AC- student zná základní principy AC- student organizaci AC- student umí samostatně plnit roli pozorovatele při AC - student umí vést interwiev v souladu s potřebami a cíli AC- student umí poskytnout a vyžádat si zpětnou vazbu- student dokáže posoudit výkon probanda při AC- student dokáže indikovat využití potenciálu AC pro vhodné probandy- student efektivně využívá potenciál AC

Literatura

Hana Kyriánová. Assessment centrum v současné praxi.

Požadavky

Předmět je ukončen kolokviem, které proběhne formou skupinové diskuse ve skupinách o 5-7 studentech.

Garant

doc. Mgr. et PaedDr. Karel Chadt, CSc.

Vyučující

doc. Mgr. et PaedDr. Karel Chadt, CSc.