Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing komunitního vzdělávání - A (KSA / MKVZ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSA / MKVZ - Marketing komunitního vzdělávání - A, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Termín marketing a jeho pojetí. Charakteristika klíčových marketingových pojmů.2. Marketingové řízení a marketingové makroprostředí v kontextu komunitního vzdělávání.3. Marketing se zaměřením na služby. Klasifikace služeb a klasifikace vlastností, které odlišují služby od výrobků.4. Public relations jako součást marketingové komunikace (vznik, charakteristika a rozdíl vůči propagandě).5. Hlavní nástroje PR. Aktivní a reaktivní PR.6. Metody předání, zprostředkování zájmového sdělení.7. Reklama jako součást marketingové komunikace. Charakteristika a účel reklamního textu.8. Tvorba reklamního textu se zaměřením na název, titulek a slogan.9. Umění zaujmout, nástroje "ADAM, AIDA" a textové součásti corporate identity komunitní instituce.10. Role koordinátora komunitního vzdělávání a marketing. Koordinátor komunitního vzdělávání, jeho kompetence a sociální dovednosti.11. Efektivní prezentace a veřejné vystupování koordinátora v rámci marketingové komunikace.12. Komunikační systém a řízení komunikace komunitně orientovaného programu koordinátorem.13. Marketingový plán komunitně orientovaného programu komunitního vzdělávání.

Získané způsobilosti

Student dovede:-vytvořit reklamní text (titul, slogan) na komunitní instituci a na její komunitně orientovaný program,-aplikovat nástroje "AIDA, ADAM" a optimálně prezentovat komunitně orientovaný program,-navrhnout marketingový plán komunitně orientovaného programu komunitního vzdělávání.

Literatura

KŘÍŽEK, Z., CRHA, I. Jak psát reklamní text. 3. aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2452-2. FORET, M. Marketing pro začátečníky. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1942-6. VAŠTÍTKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. VACULÍK, J. Marketingové řízení. 2. přeprac. vyd. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005. ISBN 80-7194-765-2. SCHULTZ, D.E. Moderní reklama - umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 80-7169-062-7. Svozilová, A. Projektový management. Grada 2006. MURPHY, K., NOVÁK, T. Příručka profesního rozvoje koordinátora komunitního vzdělávání. Dostupné na WWW: . FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada, 2007. SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-0564-8.

Požadavky

Na základě probraného učiva viz Obsah a Literatura.

Garant

prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D.

Vyučující

prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D.