Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Praxe komunitního vzdělávání - A (KSA / PKV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSA / PKV - Praxe komunitního vzdělávání - A, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Termín komunita, vznik a principy komunitního vzdělávání.2. Komunitní vzdělávání jako proces humanizace vzdělávání a jeho antropagogické aspekty.3. Marketingové řízení a marketingové makroprostředí v kontextu komunitního vzdělávání.4. Marketing se zaměřením na služby. Klasifikace služeb a klasifikace vlastností, které odlišují služby od výrobků.5. Public relations (vznik, charakteristika a rozdíl vůči propagandě).6. Hlavní nástroje PR. Aktivní a reaktivní PR.7. Metody předání, zprostředkování zájmového sdělení.8. Reklama, charakteristika a účel reklamního textu.9. Tvorba reklamního textu se zaměřením na název, titulek a slogan.10. Umění zaujmout, nástroje "ADAM, AIDA" a textové součásti corporate identity komunitní instituce.11. Role koordinátora komunitního vzdělávání (kompetence, efektivní prezentace a veřejné vystupování) a komunikační systém a řízení komunikace komunitně orientovaného programu koordinátorem.12. Marketingový plán komunitně orientovaného programu komunitního vzdělávání.

Literatura

KŘÍŽEK, Z., CRHA, I. Jak psát reklamní text. 3. aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2452-2. VAŠTÍTKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. VACULÍK, J. Marketingové řízení. 2. přeprac. vyd. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005. ISBN 80-7194-765-2. SCHULTZ, D.E. Moderní reklama - umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 80-7169-062-7. SVOZILOVÁ, A. Projektový management. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1501-5. MURPHY, K., NOVÁK, T. Příručka profesního rozvoje koordinátora komunitního vzdělávání. Praha : Nová škola, o.p.s, 2005. ISBN 80-903631-1-3. FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1903-0. SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-0564-8.

Garant

PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D.