Předmět Marketing a management v oblasti vědy (KZU / MMSV)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KZU / MMSV - Marketing a management v oblasti vědy, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Management psaní vědeckých projektů (4 výukové hodiny)2. Management vědecké práce (8 výukových hodin)3. Marketing vědeckých výsledků (8 výukových hodin)4. Self marketing a self management (4 výukové hodiny)5. Krizový management (4 výukové hodiny)
Získané způsobilosti
Kurz seznámí posluchače s postupem zpracování vědeckých problémů od první invence až po konkrétní organizaci výzkumné práce, se základy marketingu od analýzy až po distribuci vědeckých výsledků širokému publiku, se způsoby budování vlastní kariéry včetně osobnostního růstu, se způsoby budování vlastní kariéry včetně osobnostního růstu.
Literatura
VYMĚTAL Š. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada 2009. CIMBÁLNÍKOVÁ L. Manažerské dovednosti I. Olomouc: VUP, 2009. Smith, P. Moderní marketing. Computer Press, Praha 2001. ARMSTRONG, M. Personální management. Praha, Grada Publishing, 1999. GREEN, K., HANKE, O. Řízení v krizových situacích: příklady efektivních strategií. Praha: Management Press, 2004. PUNCH, K. F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008.
Požadavky
Aktivní účast na seminářích
Garant
Mgr. Ivana Olecká