Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a management v oblasti vědy (KZU / MMSV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KZU / MMSV - Marketing a management v oblasti vědy, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Management psaní vědeckých projektů (4 výukové hodiny)2. Management vědecké práce (8 výukových hodin)3. Marketing vědeckých výsledků (8 výukových hodin)4. Self marketing a self management (4 výukové hodiny)5. Krizový management (4 výukové hodiny)

Získané způsobilosti

Kurz seznámí posluchače s postupem zpracování vědeckých problémů od první invence až po konkrétní organizaci výzkumné práce, se základy marketingu od analýzy až po distribuci vědeckých výsledků širokému publiku, se způsoby budování vlastní kariéry včetně osobnostního růstu, se způsoby budování vlastní kariéry včetně osobnostního růstu.

Literatura

VYMĚTAL Š. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada 2009. CIMBÁLNÍKOVÁ L. Manažerské dovednosti I. Olomouc: VUP, 2009. Smith, P. Moderní marketing. Computer Press, Praha 2001. ARMSTRONG, M. Personální management. Praha, Grada Publishing, 1999. GREEN, K., HANKE, O. Řízení v krizových situacích: příklady efektivních strategií. Praha: Management Press, 2004. PUNCH, K. F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008.

Požadavky

Aktivní účast na seminářích

Garant

Mgr. Ivana Olecká