Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public Relations (KZU / PRB)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KZU / PRB - Public Relations, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Public relations (PR) - definice, historie a vývoj, současná pozice;2. Marketing a PR - obecná definice marketingu, marketingový mix, vztah marketing - PR - reklama;3. Útvary PR a tiskoví mluvčí - začlenění v rámci firemní struktury, spolupracující útvary, kontakt s vedením fi-rem, kompetence, odpovědnost, spolupráce s externí PR agenturou;4. Komunikační strategie - koncepce komunikační strategie, definování silných a slabých stránek a z toho vy-plývajících mediálních příležitostí a hrozeb;5. Komunikační strategie - analýza, vytvoření strategie, cílové skupiny, formulace a metody sdělení6. Komunikace s médii - typy médií, formy mediálních sdělení, specifika práce s jednotlivými typy médií - medi-atraining, kdo a v jakém rozsahu komunikuje, argumentář. Nadstandardní způsoby komunikace - kontakty po telefonu, neformální setkání "off the record", Press Event, lobbing;7. Tiskový mluvčí a vztah s médii - adresář, monitoring. Tiskové konference - příprava presskitu (definice), tvor-ba tiskových zpráv, vedení tiskové konference, vlastní sdělení8. PR kampaně a podpůrné PR aktivity při velkých reklamních kampaních.9. Firemní prezentace - konference, veletrhy, publikace, klientské časopisy, propagační předměty, firemní kultu-ra, vizuální styl, společenská setkání;10. Krizová komunikace - vrcholová disciplina PR; Krizová komunikace - omyly a skutečnost.11. Krizová komunikace - krizový štáb - krizový scénář. Nácvik krizové komunikace.12. Řízení pověsti jako východisko řešení konfliktních a krizových situací.13. PR a tiskoví mluvčí ve státní správě a samosprávě; PR a tiskoví mluvčí v soukromých společnostech.14. Kluby tiskových mluvčích a specialistů v Public relations - smysl a význam profesních kontaktů.

Získané způsobilosti

Student získá kompetence dané osnovou kurzu

Literatura

NĚMEC, P. Komunikace korporací. Praha, VŠE, 1999. Black, S. Nejúčinnější propagace. Public relations. Praha: Grada Publishing, 1994. ISBN 80-71691062.Lesly, P. Public relations. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85865-15-7.Němec, P. Public relations : praxe komunikace s veřejností. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-20-4.CAYWOOD, C. L. Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností. Brno : Computer Press, 2003. DAŇOVÁ, D. Public Relations - úvod do studia. Olomouc : UP, 2001.

Požadavky

Zápočet: Seminární práce v rozsahu 4 stran na téma vztahující se k předmětu.

Garant

PhDr. Dana Daňová