Předmět Psychologie trhu (PCH / PTRA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PCH / PTRA - Psychologie trhu, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Marketing a psychologie? Praktická realizace a taktiky marketingu? Psychologie trhu? Psychologie zákazníka? Psychologie prodeje? Komunikace a propagace na trhu? Specifika zahraničních trhů? Základní přístupy k výzkumu v oblasti psychologie trhu? Metody a techniky
Získané způsobilosti
získání základní orientace
Literatura
Vysekalová, J. (2005). Psychologie spotřebitele. Praha: Grada. Komárková, R., Ryneš, M., Vysekalová, J. Psychologie trhu. Grada, Praha, 1998. Komárková, R. et al. (1998). Psychologie trhu. Praha: Grada.
Požadavky
Aktivní zapojení do průběhu výuky.
Garant
doc. PhDr. Zdeněk Vtípil, CSc.
Vyučující
doc. PhDr. Zdeněk Vtípil, CSc.