Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Psychologie trhu a reklamy (PCH / PTRCN)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PCH / PTRCN - Psychologie trhu a reklamy, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Marketing a psychologie? Praktická realizace a taktiky marketingu? Psychologie trhu? Psychologie zákazníka? Psychologie prodeje? Komunikace a propagace na trhu? Specifika zahraničních trhů? Základní přístupy k výzkumu v oblasti psychologie trhu? Metody a techniky

Získané způsobilosti

získání základní orientace

Literatura

Vysekalová, J. (2005). Psychologie spotřebitele. Praha: Grada. Komárková, R., Ryneš, M., Vysekalová, J. Psychologie trhu. Grada, Praha, 1998. Komárková, R. et al. (1998). Psychologie trhu. Praha: Grada.

Požadavky

Aktivní zapojení do průběhu výuky.

Garant

doc. PhDr. Zdeněk Vtípil, CSc.

Vyučující

PhDr. Romana Mazalovádoc. PhDr. Zdeněk Vtípil, CSc.