Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sportovní specializace 1 - házená (KAS / SPHA1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAS / SPHA1 - Sportovní specializace 1 - házená, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Systematika házenéOrganizace ČSH - legislativaHerní činnosti jednotlivce - PřihrávkyHerní činnosti jednotlivce - StřelbaHerní činnosti jednotlivce - Uvolňování bez míče a obsazování útočníka bez míčeHerní činnosti jednotlivce - Uvolňování s míčem a obsazování útočníka s míčemMiniházená - turnaj "Školní ligy"

Získané způsobilosti

Student bude znát a bude schopen prakticky aplikovat metodiku nácviku základních specifických dovedností (manipulace s míčem, hod jednoruč vrchem - přihrávka, střelba) do výuky tělesné výchovy (1. a 2. stupeň ZŠ, SŠ) a tréninkového procesu v házené. Student se zúčastní jako trenér, zapisovatel, časoměřič nebo rozhoční jednoho školního turnaje "Školní ligy" v miniházené a pochopí základní organizační strukturu pořádání turnaje.

Literatura

Bělka, J., & Salčáková, K. (2013). Nebojme se házené: didaktika a metodika házené. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Perič, T., Levitová, A., Petr, M., Košťál, M., & Slavík, O. (2012). Sportovní příprava dětí. Praha: Grada. Liška, V. (2005). Brankář v házené. Praha: Professional Publishing. Krause, J. V., Meyer, D., & Meyer, J. (1999). Basketball skills & drills. Champaign, IL: Human Kinetics. Fink, D., & Johns, R. Ch. (2000). Drills for speed, agility, and quickness [Instructional picture]. Champaign, IL: Human Kinetics. Schmidt, P. (2010). Flere h?ndboldtips: 626 traenings?velser til h?ndbold. Kobenhavn: Skriveforlaget. Eggers, E. (2004). Handball. Gettingen: Die Werkstatt. König, S. (2002). Handball Unterichten. Schorndorf: Hofmann. Grage, W. (2008). Handballtraining: trainieren - spielen - gewinnen. Aachen: Meyer & Meyer. Trosse, H. (2006). Handbuch für Handball. Aachen: Meyer& Meyer. Šafaříková, J. (1998). Házená. Praha: NS Svoboda. Jančálek, S., Táborský, F., & Šafaříková, J. (1990). Házená : (teorie a didaktika). Praha: SPN. Tůma, M., & Tkadlec, J. (2002). Házená: herní trénink, kondiční trénink, průpravná a herní cvičení. Praha: Grada. Tůma, M., & Tkadlec, J. (2010). Hry s míčem pro děti. Praha: Grada. Bon, M. (2001). Mali rukomet. Ljubljana. (2004). Minihandball. Wien: EHF. (1994). Minihandball project guide. Wien: EHF. Černý, T. et al. (2007). Miniházená ve škole. Praha: ČSH. Český svaz házené. (2007). Pravidla házené : platné od 1. srpna 1997. Praha: ČSH. Kolodziej, Ch. (2003). Richtig Handball. München: Blv Verlagsgesellschaft. Emrich, A. (2007). Spielend Handball Lernen in Schule und Verein. Wiebelsheim: Limpert. Perič, T. (2012). Sportovní příprava dětí 2: zásobník cvičení. Praha: Grada Publishing. Perič, T., & Dovalil, J. (2010). Sportovní trénink. Praha: Grada Publishing. Brack, R. (2002). Sportspielspezifische Ttrainingslehre. Feldhaus. Griffin, L. L., & Butler, J. (2005). Teaching games for understanding: theory, research, and practice. Champaign, IL: Human Kinetics. Mitchell, S. A., Oslin, J. L., & Griffin, L. L. (2005). Teaching sport concepts and skills: a tactical games approach. Champaign, ILL: Human Kinetics. Lee, E. B., Ferrigno, V. A., & Santana, J. C. (2000). Training for speed, agility and quickness. Champaign, IL: Human Kinetics. Butler, J. (2003). Trampoty s rodom: feminizmus a podrývanie identity. Bratislava: Aspekt. Dovalil, J. et al. (2012). Výkon a trénink ve sportu. Praha: Olympia. Dovalil, J. et al. (2009). Výkon a trénink ve sportu. Praha: Olympia. Hianik, J. (2010). Vzťah ukazovateľov herného výkonu družstva k výsledku zápasu v hádzanej. Bratislava: Fakulta telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského v Bratislave.

Požadavky

Aktivní účast ve cvičeních (praktických i teoretických). Praktické didaktické výstupy. 100 % docházka

Garant

Mgr. Jan Bělka, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Jan Bělka, Ph.D.