Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sportovní specializace 1 - volejbal (KAS / SPVO1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAS / SPVO1 - Sportovní specializace 1 - volejbal, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Metodika nácviku a zdokonalování herních činností jednotlivce.

Získané způsobilosti

Student se orientuje v problematice HČJ, zná jejich klíčová místa a metody nácviku.

Literatura

Časopisy: Zpravodaj ČVS, Coach, IVT. Tomajko, D., & Dobrý, L. Didaktické styly a metodicko-organizační formy jako základ vyučování pohybových her. Tělesná výchova a sport mládeže. 68(4), 26-33. 2002. Mezinárodní pravidla volejbalu. Griffin, L. L., & Butler, J. Teaching games for understanding: theory, research, and practice. Champaign, IL: Human Kinetics, 2005. ISBN 0-736-04594-5.Mitchell, S. A., Oslin, J. L., & Griffin, L. L. Teaching sport concepts and skills: a tactical games approach. Champaign, ILL: Human Kinetics, 2005. ISBN 0736054537.Buchtel, J. et al. Teorie a didaktika volejbalu. Praha: Karolinum, 2006. ISBN 80-246-1011-6.Lee, E. B., Ferrigno, V. A., & Santana, J. C. Training for speed, agility and quickness. Champaign, IL: Human Kinetics, 2000. ISBN 0-736-00239-1.Haník, Z., & Lehnert, M. Volejbal. [Praha]: Český volejbalový svaz, 2004. Papageorgiou, A., & Spitzley, W. Volleyball - a handbook for coaches and players. Oxford: Mayer & Mayer, 2002. Dovalil, J. et al. Výkon a trénink ve sportu. 3. vyd. Praha: Olympia, 2009. ISBN 978-80-7376-130-1.

Požadavky

Aktivní účast ve cvičeních, seminární práce, didaktický výstup, překlad z angličtiny, praxe ve volejbalovém oddílu.

Garant

Mgr. Pavel Háp, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Pavel Háp, Ph.D.