Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Herní programy v přírodě (KRL / HPPR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / HPPR - Herní programy v přírodě, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Teoretická východiska tvorby herních programů2. Teoretická východiska uvádění herních programů3. Management rizik při uvádění her4. Prvky úspěšného programu5. Instruktorský profil6. instruktorský rukopis7. Nejčastější problémy přípravy her8. Nejčastější problémy uvádění her9. Běžné postupy modifikace her10. Základy řazení her, tvorba sekvencí11. Formy získávání průběžné zpětné vazby na programy12.Reflexe prostředí v herním designu13.Limity kooperativních her

Získané způsobilosti

Student bude po absolvování kurzu: - znát teoretická východiska pro využití kooperativních her- umět reflektovat klíčové potřeby managementu rizik v herních adaptacích- umět pojmenovat prvky úspěšného programu- umět vypracovat profil instruktora- znát charakteristiky odlišných instruktorských stylů. rozumět základům modifikace a řazení kooperativních her

Literatura

Vymetálek, P., Šebek, L., & Roubík, K. (2008). Doplňkové vzdělávací aktivity při kurzech speleoalpinismu a speleologie [Bakalářská práce]. Olomouc: Univerzita Palackého, Fakulta tělesné kultury. Neuman, J., & Ďoubalík, P. (2009). Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. Praha: Portál. Instruktoři Brno. (2007). Fond her: 52 nejlepších her z akcí a kurzů. Brno: Computer Press. Pik, R. (2005). Metodika dobrodružné výchovy. Olomouc. http://library.upol.cz/i2/i2.search.cls?ictx=upol&src=upol_us_cat-0&show_lim=0&field=T001&zf=UF_UPOL&term=e0022105Hora, P. et al. (1984). Prázdniny se šlehačkou: malá instruktorská čítanka. Praha: Mladá fronta. Rohnke, K., & Butler, S. (1995). Quicksilver: Adventure games, initiative problems, trust activities and a guide to effective leadership. Dubuque: Kendall/Hunt Publishing Company. Beard, C., & Wilson, J. P. (2006). The power of experiential learning. London: Kogan Page. Zounková, D. (2007). Zlatý fond her III: hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha: Portál.

Požadavky

80% aktivní účast Demonstrace požadovaných znalostí pro udělení zápočtu

Garant

Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.