Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Cvičení a hry v přírodě 2 (KRL / KCVH2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KCVH2 - Cvičení a hry v přírodě 2, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Rozlišení adaptace, inovace a tvorby herních programů2. Základy uvádění herních simulací3. Management rizik při uvádění herních simulací4. Prvky úspěšné herní simulace5. Styly uvádění6. Základy herní motivace

Získané způsobilosti

Po absolvování tohoto předmětu student bude: - umět vysvětlit pojmy simulační hra, herní simulace, strategie, strategický prvek, semistrukturovaná hra, emocionální vazba na předmět učení a identita- ovládat základy adaptace simulačních a strategických her pro potřeby zaměření na leadership, efektivitu přenosu informací a management změny či respektování týmových rolí a kompetencí- znát základní charakteristiky všech tří typů her - naučí se základům zasazení těchto programových nástrojů do složitějších dramaturgických celků

Literatura

Bourdieu, P. (2003). Distinction: a social critique of the judgement of taste. New York: Routledge. Caillois, R., & Vangeli, N. (1998). Hry a lidé: maska a závrať. Praha: Studio Ypsilon. Šebek, L. & Hodaň, B. (2011). Specifické aspekty učení, motivace a adherence ke sportovní aktivitě u subkultury bikerů [Disertační práce]. Olomouc: Univerzita Palackého, Fakulta tělesné kultury. Foucalt, M. (1994). Dějiny šílenství. Praha: Lidové noviny. Janeček, P., & Bittnerová, D. (2011). Folklor atomového věku: kolektivně sdílené prvky expresivní kultury v soudobé české společnosti. Praha: Národní muzeum. Bakalář, E., & Kopský, V. I dospělí si mohou hrát. 2. upr. a dopl. vyd. Praha: Pressfoto, 1987. Berne, E., & Nová, G. Jak si lidé hrají. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-992-7.Hora, P. et al. Prázdniny se šlehačkou: malá instruktorská čítanka. Praha: Mladá fronta, 1984. Neuman, J. et al. Překážkové dráhy, lezecké stěny a výchova prožitkem. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-292-0.Bakalář, E. Psychohry: moderní společenské hry s psychologickou tematikou. Praha: Mladá fronta, 1989. ISBN 80-204-0079-6.Rohnke, K., & Butler, S. Quicksilver: Adventure games, initiative problems, trust activities and a guide to effective leadership. Dubuque: Kendall/Hunt Publishing Company, 1995. ISBN 0787221031.Lipovetsky, G., Pokorný, M., & Bláhová, A. (1999). Soumrak povinnosti: bezbolestná etika nových demokratických časů. Praha: Prostor. Zapletal, M. a kol. Zlatý fond her. Praha: Mladá fronta, 1990. Hrkal, J., Hanuš, R. a kol. Zlatý fond her II: hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. 4. vyd. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-265.Zounková, D. Zlatý fond her III: hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-198-3.

Požadavky

Aktivní účast ve výucePříprava a realizace outdoorové simulační, strategické či polostrukturované hry Vypracování zprávy o realizovaném programu o cca 700 slovech

Garant

Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.