Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Evaluace a zpětná vazba (KRL / KEVAZ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KEVAZ - Evaluace a zpětná vazba, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Teoretická východiska zpětné vazby2. Základní pojmy v rámci vedení a přijímání zpětné vazby3. Metoda zúčastněného a nezúčastněného pozorování4. Problematika sociální percepce5. Principy a pravidla konstruktivní zpětné vazby6. Úrovně reflexe: na úrovni skupiny, vztahů (interpersonální), osobnosti (intrapersonální)7. Základní postupy při tvorbě a inovaci podpůrných technik pro reflexi, zobecnění a transfer8. Příprava otázek a témat pro vedení zpětné vazby9. Role vedoucího / facilitátora, míra intervence10. Techniky a způsoby vedení zpětné vazby11.Evaluační metody12.Bezpečnostní aspekty a management rizik spojených s reflexí prožitku13.Etické aspekty vedení reflexe prožitku, zobecnění a transferu učení

Získané způsobilosti

Student po absolvování předmětu:- má základní teoretické zázemí pro porozumění významu, možnostem a omezením reflexe a zpracování prožitku,- zná základy práce se zpětnou vazbou ve vzdělávacích a rozvojových kurzech či školení, pro práci ve školní třídě a v tréninkovém procesu.- má základní repertoár technik sloužících k reflexi herní zkušenosti a přenosu zobecněných poznatků do reálného světa,- umí používat některé známé metody hodnocení programů, adaptovat je pro konkrétní situace a využívat je v dotváření dramaturgické stavby kurzu.

Literatura

Reitmayerová, E., & Broumová, V. (2012). Cílená zpětná vazba: metody pro vedoucí skupin a učitele. Praha: Portál. Šebek, L., & Valenta, T. (2004). Myšlenky prosáklé potem. Praha: Gymnazion. Hora, P. et al. (1984). Prázdniny se šlehačkou: malá instruktorská čítanka. Praha: Mladá fronta. Luckner, J. L., & Nadler, R. S. (1997). Processing the experience: Strategies to enhance and generalize learning. Dubuque: Kendall/Hunt. Silver, H. (1992). Student feedback: Issues and experience. London: Council for National Academic Awards. Zounková, D. (2007). Zlatý fond her III: hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha: Portál.

Požadavky

Účast na výuceAktivní participace na seminářích a přednáškáchProkázání schopnosti zajistit efektivní reflexi realizované aktivityProkázání požadovaných znalostí při kolokviu

Garant

Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.