Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Evaluace a zpětná vazba 2 (KRL / KEVZ2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KEVZ2 - Evaluace a zpětná vazba 2, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Zpětná vazba v pedagogickém a sportovním kontextu2. Úloha ZV v rozvíjení individuálního přístupu k žáku a individualizaci ve sportovním tréninku3. Odraz zpětnovazebních postupů v rámci kvalitativních výzkumných prací4. ZV v kavlitativních metodách sběru a zpracování dat (skupinový a individuální rozhovor, obsahová analýza)5. ZV a zakotvená teorie6. Evaluační metody7. Bezpečnostní aspekty a management rizik spojených s vedením reflexe prožitku, zobecnění a transferu učení8. Etické aspekty používání podpůrných technik pro vedení reflexe prožitku, zobecnění a transferu učení9 Problematika návrhu otázek a témat při použití vybraných technik skupinové reflexe

Získané způsobilosti

1. Student prokáže osvojení požadovaných znalostí o využití zpětné vazby v pedagogickém a sportovním kontextu. 2. Student se naučí základům obsahové analýzy případové studie a v rámci inscenovaného "přelíčení" prokáže schopnost ve své přípravě pojmenovávat, třídit a kategorizovat poskytnuté vstupy a analyzovat je v kontextu dostupných informací o problému.3. Student demonstruje zvládnutí základů kritického čtení a evaluace odborného textu. 4. V rámci splnění požadavků pro kolokvium student dokáže realizovat, reflektovat a prezentovat výsledky měsíčního individuálního koučinkového projektu vzájemně uskutečněného ve dvojicích.

Literatura

Reitmayerová, E., & Broumová, V. (2012). Cílená zpětná vazba: metody pro vedoucí skupin a učitele. Praha: Portál. Miovský, M. (2006). Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha: Grada Publishing. Hendl, J. (2012). Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál. (1992). Academic quality in higher education: A guide to good practice in framing regulations. London: Council for National Academic Awards. Říčan, P. (2004). Cesta životem. Praha: Portál. http://library.upol.cz/i2/i2.search.cls?ictx=upol&src=upol_us_cat-0&show_lim=0&field=T001&zf=UF_UPOL&term=e0026717Šebek, L., & Valenta, T. (2004). Myšlenky prosáklé potem. Praha: Gymnazion. Hora, P. et al. (1984). Prázdniny se šlehačkou: malá instruktorská čítanka. Praha: Mladá fronta. Luckner, J. L., & Nadler, R. S. (1997). Processing the experience: Strategies to enhance and generalize learning. Dubuque: Kendall/Hunt. Zounková, D. (2007). Zlatý fond her III: hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha: Portál.

Požadavky

Aktivní účast na výuceSplnění a prezentace týmového úkolu: zpracování obsahové analýzy případové studieSplnění a prezentace úkolu pro dvojice: vypracování písemného posudku rozpracované závěrečné prácePožadavky pro kolokvium: Realizace, reflexe a prezentace měsíčního vzájemného koučinkového projektu ve dvojicích

Garant

Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.Mgr. Luděk Šebek, Ph.D.