Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing cestovního ruchu (KRL / KMRCR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KMRCR - Marketing cestovního ruchu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Marketing cestovního ruchu, vymezení pojmů, specifika marketingu cestovního ruchu. Marketing podniku cestovního ruchu a destinace cestovního ruchu.- Marketingová strategie cestovního ruchu.- Marketingová analýza v cestovním ruchu, zdroje dat, analýzy, výzkumy.- Marketingový mix cestovního ruchu.- Produkt a jeho zvláštnosti v cestovním ruchu.- Cena v cestovním ruchu.- Distribuce v cestovním ruchu.- Marketingová komunikace v cestovním ruchu.- Aktuální trendy v marketingu cestovního ruchu s důrazem na online marketing.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu studenti budou schopni:- Určit a kriticky vyhodnotit zvláštností marketingu podniku cestovního ruchu a destinace cestovního ruchu.- Získat, analyzovat a prakticky využít informace ze široké škály zdrojů.- Aplikovat v praxi marketingové nástroje v cestovním ruchu.- Znát a orientovat se v nových trendech v marketingu cestovního ruchu.- Navrhnout vhodné a promyšlené aplikace marketingu pro destinace a podniky cestovního ruchu.- Rozvíjet své kreativní myšlení a jeho využití v marketingu.

Literatura

Horner, S., & Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0202-9.Další zdroje: www.vzdelavanivcr.cz, zahraniční databáze. Kiraĺová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003. ISBN 80-86119-56-4.Kiráľová, A. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2., přeprac. a rozš. Praha: Ekopress, 2006. ISBN 8086929051.Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.

Požadavky

- Vypracování seminární práce. Požadavky na seminární práci budou zaslány mailem.- Písemná zkouška

Garant

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.Ing. Halina Kotíková, Ph.D.