Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketink I. (KRL / KMRK1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KMRK1 - Marketink I., Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Podstata strategického marketingu, strategie, typy strategií.- Marketingová strategie, její struktura.- Formulace poslání, cílů.- Marketingová analýza a její součásti, metody a techniky marketingové analýzy.- SWOT analýza.- Identifikace cílových skupin.- Marketingový mix.- Seznámení s podstatou simulace, představení trhu, konkurenčních podniků, produktů, a podmínek na exitujícím trhu.- Zkušební kolo.- Jednotlivá kola počítačové simulace 1-10. Podle pokynu vyučujícího studenti pracují a činí marketingová rozhodnutí ve virtuálním světě.- Závěrečná prezentace výsledků jednotlivých týmů.- Závěrečné zhodnocení práce týmů vyučujícím.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu je student schopen:- Aplikovat jednotlivé prvky marketingového mixu.- Rozhodovat se v rámci finančních omezení. - Analyzovat konkurenční prostředí.- Pracovat s výstupy marketingových výzkumů a analýz.- Činit týmová rozhodnutí a svá rozhodnutí obhájit a prosadit v týmu.- Ovládat základní anglickou terminologii v oblasti marketingu.

Požadavky

- Zpracování závěrečné prezentace- Aktivní účast při rozhodování v řešitelském týmu- Aktivní účast při prezentaci výsledků- Závěrečná písemná zkouška (otevřené otázky)Studenti jsou hodnoceni podle výsledků dosažených v počítačové simulační hře. Pro úspěšné absolvování předmětu musejí dosáhnout Stock price index ve výši minimálně 1000.

Garant

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.