Předmět Marketink I. (KRL / KMRK1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KMRK1 - Marketink I., Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Podstata strategického marketingu, strategie, typy strategií.- Marketingová strategie, její struktura.- Formulace poslání, cílů.- Marketingová analýza a její součásti, metody a techniky marketingové analýzy.- SWOT analýza.- Identifikace cílových skupin.- Marketingový mix.- Seznámení s podstatou simulace, představení trhu, konkurenčních podniků, produktů, a podmínek na exitujícím trhu.- Zkušební kolo.- Jednotlivá kola počítačové simulace 1-10. Podle pokynu vyučujícího studenti pracují a činí marketingová rozhodnutí ve virtuálním světě.- Závěrečná prezentace výsledků jednotlivých týmů.- Závěrečné zhodnocení práce týmů vyučujícím.
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu je student schopen:- Aplikovat jednotlivé prvky marketingového mixu.- Rozhodovat se v rámci finančních omezení. - Analyzovat konkurenční prostředí.- Pracovat s výstupy marketingových výzkumů a analýz.- Činit týmová rozhodnutí a svá rozhodnutí obhájit a prosadit v týmu.- Ovládat základní anglickou terminologii v oblasti marketingu.
Požadavky
- Zpracování závěrečné prezentace- Aktivní účast při rozhodování v řešitelském týmu- Aktivní účast při prezentaci výsledků- Závěrečná písemná zkouška (otevřené otázky)Studenti jsou hodnoceni podle výsledků dosažených v počítačové simulační hře. Pro úspěšné absolvování předmětu musejí dosáhnout Stock price index ve výši minimálně 1000.
Garant
Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Halina Kotíková, Ph.D.