Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing sportu (KRL / KMRKS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KMRKS - Marketing sportu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Význam marketingu2. Marketingový mix3. Marketing a sport4. Formy marketingu ve sportu5. Sportovní produkt6. Marketingový mix ve sportu7. Sponzoring ve sportu8. Formy sponzorování9. Legislativní vymezení sponzoringu10. Charakteristika získávání sponzorů11. Sponzorský návrh12. Výběr reklamních nosičů a médií13. Návrh reklamní kampaně

Získané způsobilosti

Odborné znalosti studentů získané absolvováním předmětu vedou k přípravě a řízení sponzorských projektů.Student má po absolvování předmětu: 1) být schopen na základě osvojení základních pojmů z oblasti sportovního marketingu kvalifikovaně řešit stanovisko k marketingové komunikaci,2) prokázat schopnost samostatné tvůrčí práce v oblasti sportovního sponzoringu,3) rozumět současnému systému přípravy úspěšného sponzoringového projektu.

Literatura

Čáslavová, E. Management v tělesné výchově a sportu (vybrané kapitoly). 2. vyd. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 80-246-0050-1.Kotler, P. et al. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Pelsmacker De, P. et al. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Kotler, P. et al. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.Stanjura, J., & Topinka, J. Občanská sdružení ve sportu: právní, účetní a daňové problémy. Praha: Olympia, 2001. ISBN 8070332239.Lošťáková, H. et al. Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-140-5.Edwards, Ch. Řízení vztahů se zákazníky (Kniha 1). Jak lépe rozumět svým zákazníkům. Praha: OUČR, 2003. Lošťáková, H. et al. Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Pardubice: Univerzita Pardubice., 2006. ISBN 80-7194-919-1.

Požadavky

Pravidelná docházka, vypracování seminární práce dle zadání, obhajoba seminární práce.

Garant

Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.