Předmět Základy marketingu (KRL / KMRKT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KMRKT - Základy marketingu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Definice, vývoj marketingu. Vymezení základních pojmů. Marketing a nová ekonomika.- Marketingový mix. 4P a 4C.- Produkt. Komplexní produkt a jeho složky. Životní cyklus produktu. Tvorba sortimentu.- Distribuce. Distribuční články a distribuční cesty. Druhy velkoobchodních a maloobchodních organizací.- Cena jako marketingový nástroj. Způsoby stanovení ceny. Změny ceny.- Marketingový komunikační mix. Reklama. Public relations. Přímý marketing a Podpora prodeje. Osobní prodej.- Marketingový informační systém. Zdroje dat. Marketingový výzkum. Kvalitativní a kvantitativní výzkum.- Marketingová analýza. SWOT analýza.- Cílený marketing. Segmentace trhu - podstata a kriteria segmentace trhu, její výhody. Tržní zacílení a tržní umístění.- Marketingová strategie - příklady.- Moderní trendy v marketingu. Virální marketing, guerilla marketing, internetový a mobilní marketing.
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu studenti budou schopni:- Znát a vysvětlit základní definice a pojmy v marketingu.- Porozumět klíčovým principům marketingu.- Prakticky aplikovat marketingové nástroje v podobě marketingového mixu ve volnočasových organizacích.- Identifikovat klíčové cílové segmenty.- Analyzovat relevantní informace v rámci marketingové analýzy.
Literatura
Kotíková, H., & Zlámal, J. (2006). Základy marketingu. Olomouc: Univerzita Palackého.
Požadavky
- Zpracování seminární práce podle zadání a při dodržení publikačního manuálu FTK UP. Požadavky na seminární práci budou zaslány prostřednictvím mailu.- Seznámení se s filmem Český sen.- Úspěšné absolvování (70 %) písemného testu (otevřené otázky.
Garant
Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Halina Kotíková, Ph.D.