Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public relations 1 (KRL / KPUR1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KPUR1 - Public relations 1, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do Public Relations - úloha a role problematiky komunikace s médií v aktivitách PR2. Rozdělení médií z pohledu jejich aktivit3. Základní pravidla a nástroje komunikace4. Principy jednotlivých nástrojů komunikace s veřejnosti a jejich skladba z hlediska formy a obsahu5. Exkurze v Českém rozhlase Olomouc6. Příprava, realizace a důvody konání tisková konference7. Správné a špatné postupy v Media Relations8. Mediální trénink - komunikace v přímém přenosu9. Komunikace s novináři, pravidla, zlozvyky10. Kompetence tiskového mluvčí11. Pravidla efektivní prezentace12. Nové trendy v komunikaci s veřejností

Získané způsobilosti

Po absolvování tohoto předmětu student bude:- seznámen s technikami komunikace s veřejností,- ovládat stylistiku tiskové zprávy,- znát základní principy komunikace s novináři,- mít jasnou představu o práci a povinnostech tiskových mluvčí,- schopen realizovat tiskovou konferenci.

Literatura

Aaker, D. (2003). Brand building. Brno: Computer Press. Flamholtz, E. G., & Randle, Y. (2011). Corporate culture: The ultimate strategic asset. Stanford, Calif: Stanford Business Books. Pospíšil, P. (2002). Efektivní Public Relations a media relations. Praha: Computer Press. Šindler, P. (2003). Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Vysekalová, J. (2009). Image a firemní identita. Praha: Grada. Rodryčová, D. (1999). Jak prezentovat firmu, produkt, sebe, názor. Praha: Grada. Foret, M. (1994). Komunikace s veřejností. Brno: Masarykova univerzita. Schneider, J. (2007). Lobbying and interest representation. Brno: International Institute of Political Science of Masaryk University. Kudynová, V. (2005). Na vlně i pod vlnou. Praha: SinCon. Verner, P. (2011). Propaganda a manipulace. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. Vysekalová, J. (2012). Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing. Vysekalová, J. (2004). Psychologie spotřebitele. Praha: Grada. (2012). Public Relations. Němec, P. (1996). Public relations : praxe komunikace s veřejností. Praha: Management Press. Lesley, P. (1995). Public relations : teorie a praxe. Praha: Victoria. Ftorek, J. (2012). Public relations jako ovlivňování mínění. Praha: Grada. Svoboda, V. (2009). Public relations moderně a účinně. Brno: Computer Press. Caywood, C. L. (2003). Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press. Vysekalová, J. (2010). Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada. Němec, R. (2012). Reklama na Facebooku (nejen PPC): cena je velice příznivá. www.robertnemec.com. Bajčan, R. (2003). Techniky public relations, aneb, Jak pracovat s médii. Praha: Management Press. http://www.abnormalmarketing.com/2011/12/top-marketing-trends-for-2012/Jurášková, O. (2012). Trendy a značky, značky a trend. Marketing a komunikace, 22(1), 22-24. Kohout, J. (1999). Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management Press. Tailor, P. (1992). War anad the Media - Propaganda and Persuasuion During the Gulf War. Manchester: Manchester University Press.

Požadavky

Zápočet: Povinná účast na přednáškách, úspěšné zvládnutí zápočtového testu. Zkouška: Aplikace teoretických znalostí v praktických příkladech.

Garant

Ing. Lenka Bartková

Vyučující

Ing. Lenka BartkováIng. Lenka Bartková