Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public relations 2 (KRL / KPUR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / KPUR2 - Public relations 2, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. úvod do public relations2. Historie komunikace s veřejností3. Propaganda4. Public affairs5. Lobbying6. Východiska PR7. Podniková identita (podnikový design, kultura, komunikace, image)8. Krizová komunikace9. Scénáře a projekt krizové komunikace v praxi10. Efekty komunikace a propojení media relations s podnikovou identitou.11. Nové trendy v PR

Získané způsobilosti

Po absolvování tohoto předmětu se student bude orientovat v problematice komunikace s veřejností. Bude umět sestavit krizový scénář, bude mít znalosti a schopnost rozlišit pojmy jako je propaganda, public affairs a bude znát východiska problematiky lobbyingu.

Literatura

Aaker, D. (2003). Brand building. Brno: Computer Press. Argenti, P. A. (2013). Corporate communication. New York, NY: McGraw Hill. Denison, D. R. (1997). Corporate culture and organizational effectiveness. [Ann Arbor, Mich.: Denison Consulting]. Flamholtz, E. G., & Randle, Y. (2011). Corporate culture: The ultimate strategic asset. Stanford, Calif: Stanford Business Books. Pospíšil, P. (2002). Efektivní Public Relations a media relations. Praha: Computer Press. Šindler, P. (2003). Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Vysekalová, J. (2009). Image a firemní identita. Praha: Grada. Schneider, J. (2007). Lobbying and interest representation. Brno: International Institute of Political Science of Masaryk University. Kudynová, V. (2005). Na vlně i pod vlnou. Praha: SinCon. Bruce, B. (2012). On the origin of spin. [Velká Británie?: s.n.]. Schein, E. H. (2010). Organizational culture and leadership. San Francisco, Calif.: Jossey-Bass. Verner, P. (2011). Propaganda a manipulace. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. Welch, D. (2013). Propaganda: Power and persuasion. London: British Library. Vysekalová, J. (2012). Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing. Vysekalová, J. (2004). Psychologie spotřebitele. Praha: Grada. (2012). Public relations: a values-driven approach. Guth, D. (2012). Public relations: A values-driven approach. Boston, Mass: Allyn & Bacon. Ftorek, J. (2012). Public relations jako ovlivňování mínění. Praha: Grada. Svoboda, V. (2009). Public relations moderně a účinně. Brno: Computer Press. Caywood, C. L. (2003). Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press. Vysekalová, J. (2010). Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada. Němec, R. (2012). Reklama na Facebooku (nejen PPC): cena je velice příznivá. www.robertnemec.com. Avner, M. (2013). The lobbying and advocacy handbook for nonprofit organizations. Saint Paul, Minn: Fieldstone Alliance. http://www.abnormalmarketing.com/2011/12/top-marketing-trends-for-2012/Jurášková, O. (2012). Trendy a značky, značky a trend. Marketing a komunikace, 22(1), 22-24.

Požadavky

Zájem o předmět.

Garant

Ing. Lenka Bartková

Vyučující

Ing. Lenka BartkováIng. Lenka Bartková