Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing cestovního ruchu (KRL / MACR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MACR - Marketing cestovního ruchu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Marketing cestovního ruchu, vymezení pojmů, specifika marketingu cestovního ruchu. Marketing podniku cestovního ruchu a destinace cestovního ruchu.- Marketingová strategie cestovního ruchu.- Cílové skupiny a spotřebitelské chování- Výzkumy trhu v cestovním ruchu, zdroje dat, analýzy, výzkumy.- Marketingový mix cestovního ruchu.- Produkt a jeho zvláštnosti v cestovním ruchu.- Cena v cestovním ruchu.- Distribuce v cestovním ruchu.- Marketingová komunikace v cestovním ruchu.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu studenti budou schopni:- Určit a kriticky vyhodnotit zvláštností marketingu podniku cestovního ruchu a destinace cestovního ruchu.- Získat, analyzovat a prakticky využít informace ze široké škály zdrojů.- Aplikovat v praxi marketingové nástroje v cestovním ruchu.- Znát a orientovat se v nových trendech v marketingu cestovního ruchu.- Navrhnout vhodné a promyšlené aplikace marketingu pro destinace a podniky cestovního ruchu.- Rozvíjet své kreativní myšlení a jeho využití v marketingu.

Literatura

Horner, S., & Swarbrooke, J. (2003). Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada. Další zdroje: www.vzdelavanivcr.cz, zahraniční databáze. Mallen, Ch., & Adams, L. J. (2013). Event management in sport, recreation and tourism. London: Routledge. Kiraĺová, A. (2003). Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres. Kiráľová, A. (2006). Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress. Jakubíková, D. (2009). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada. Harris, J. (2014). Sport, tourism and national identities. London: Routledge.

Požadavky

- Vypracování seminární práce. Požadavky na seminární práci budou zaslány mailem.- Písemná zkouška.

Garant

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.Ing. Halina Kotíková, Ph.D.