Předmět Marketingová analýza 1 (KRL / MARA1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MARA1 - Marketingová analýza 1, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Marketingový výzkumAnalýza externí - trh, odběratel, konkurenceAnalýza interníAnalýza SWOTVýrobkové analýzyPortfolio analýza
Získané způsobilosti
analytické a syntetické schopnostischopnost analytického myšleníschopnost posouzení slabých a silných stránekschopnost rozpoznání a identifikace příležitostí a hrozeb
Literatura
Příbová, M. Analýza konkurence a trhu. Praha, 1998. Lošťáková, H. BtoBmarketing. Strategická marketingová analýza. Brno, 2005. Bártová,H.,Bárta, V., Koudelka, J. Chování spotřebitele a výzkum. Praha, 2002. Příbová, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha, 1996. Kozel, R. a kol.:. Moderní marketingový výzkum. Praha, 2006. Sedláčková, H., Buchta, K. Strategická analýza. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H.Beck, 2006. ISBN 80-7179-367-1.
Požadavky
vypracování zadaných úkolů zápočtový testaktivní účast ve výuce
Garant
Ing. Eva Schwartzhoffová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Eva Schwartzhoffová, Ph.D.