Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing cestovního ruchu (KRL / MARCR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MARCR - Marketing cestovního ruchu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Marketing cestovního ruchu, vymezení pojmů, specifika marketingu cestovního ruchu. Marketing podniku cestovního ruchu a destinace cestovního ruchuFinancování marketingových projektů v cestovním ruchu (zejména fondy EU)Základy přípravy projektu z oblasti marketingu cestovního ruchuMarketingová strategie cestovního ruchuMarketingová analýza v cestovním ruchu, zdroje dat, analýzy, výzkumy.Marketingový mix cestovního ruchuProdukt a jeho zvláštnosti v cestovním ruchuCena v cestovním ruchuDistribuce v cestovním ruchuMarketingová komunikace v cestovním ruchuAktuální trendy v marketingu cestovního ruchu

Získané způsobilosti

" Znalost zvláštností marketingu podniku cestovního ruchu a destinace cestovního ruchu." Znalost marketingových analýz a zdrojů sekundárních dat v cestovním ruchu a jejich využití." Schopnost aplikace marketingových nástrojů v cestovním ruchu." Orientace v možnostech financování projektů cestovního ruchu." Schopnost zpracovat jednoduchý projekt v oblasti marketingu cestovního ruchu (žádost o financování z fondů EU).

Literatura

Horner, S., & Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0202-9.Další zdroje: www.vzdelavanivcr.cz, zahraniční databáze. Kiraĺová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003. ISBN 80-86119-56-4.Kiráľová, A. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2., přeprac. a rozš. Praha: Ekopress, 2006. ISBN 8086929051.Palátková, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1014-5.

Požadavky

Vypracování seminární práce

Garant

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.Ing. Halina Kotíková, Ph.D.