Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategický marketing (KRL / MMSTY)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MMSTY - Strategický marketing, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Podstata strategického marketingu, strategie, typy strategiíMarketingová strategie, její strukturaFormulace poslání, cílůMarketingová analýza a její součásti, metody a techniky marketingové analýzy,SWOT analýzaIdentifikace cílových skupinMarketingový mixSeznámení s podstatou simulace, představení trhu, konkurenčních podniků, produktů, a podmínek na exitujícím trhuZkušební koloJednotlivá kola počítačové simulace 1-10. Podle pokynu vyučujícího studenti pracují a činí marketingová rozhodnutí ve virtuálním světě.Závěrečná prezentace výsledků jednotlivých týmůZávěrečné zhodnocení práce týmů vyučujícím

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu je student schopen:" Aplikovat jednotlivé prvky marketingového mixu." Rozhodovat se v rámci finančních omezení. " Analyzovat konkurenční prostředí." Pracovat s výstupy marketingových výzkumů a analýz." Činit týmová rozhodnutí a svá rozhodnutí obhájit a prosadit v týmu." Ovládat základní anglickou terminologii v oblasti marketingu.

Literatura

A manual of strategic computer simulation (the teacher will lend you). Manuál k strategické počítačové simulaci (k zapůjčení u vyučující).

Požadavky

Zpracování závěrečné prezentace. Aktivní účast v řešitelském týmu a při prezentaci výsledků.

Garant

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.Ing. Halina Kotíková, Ph.D.