Předmět Strategický marketing (KRL / MMSTY)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MMSTY - Strategický marketing, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Podstata strategického marketingu, strategie, typy strategiíMarketingová strategie, její strukturaFormulace poslání, cílůMarketingová analýza a její součásti, metody a techniky marketingové analýzy,SWOT analýzaIdentifikace cílových skupinMarketingový mixSeznámení s podstatou simulace, představení trhu, konkurenčních podniků, produktů, a podmínek na exitujícím trhuZkušební koloJednotlivá kola počítačové simulace 1-10. Podle pokynu vyučujícího studenti pracují a činí marketingová rozhodnutí ve virtuálním světě.Závěrečná prezentace výsledků jednotlivých týmůZávěrečné zhodnocení práce týmů vyučujícím
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu je student schopen:" Aplikovat jednotlivé prvky marketingového mixu." Rozhodovat se v rámci finančních omezení. " Analyzovat konkurenční prostředí." Pracovat s výstupy marketingových výzkumů a analýz." Činit týmová rozhodnutí a svá rozhodnutí obhájit a prosadit v týmu." Ovládat základní anglickou terminologii v oblasti marketingu.
Literatura
A manual of strategic computer simulation (the teacher will lend you). Manuál k strategické počítačové simulaci (k zapůjčení u vyučující).
Požadavky
Zpracování závěrečné prezentace. Aktivní účast v řešitelském týmu a při prezentaci výsledků.
Garant
Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Halina Kotíková, Ph.D.Ing. Halina Kotíková, Ph.D.