Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management a marketing sport. rekreace 2 (KRL / MNGS2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MNGS2 - Management a marketing sport. rekreace 2, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Význam marketingu2. Marketingový mix3. Marketing a sport4. Formy marketingu ve sportu5. Sportovní produkt6. Marketingový mix ve sportu7. Sponzoring ve sportu8. Formy sponzorování9. Legislativní vymezení sponzoringu10. Charakteristika získávání sponzorů11. Sponzorský návrh12. Výběr reklamních nosičů a médií13. Návrh reklamní kampaně

Získané způsobilosti

Odborné znalosti studentů získané absolvováním předmětu vedou k přípravě a řízení sponzorských projektů.Student má po absolvování předmětu: 1) být schopen na základě osvojení základních pojmů z oblasti sportovního marketingu kvalifikovaně řešit stanovisko k marketingové komunikaci,2) prokázat schopnost samostatné tvůrčí práce v oblasti sportovního sponzoringu,3) rozumět současnému systému přípravy úspěšného sponzoringového projektu.

Literatura

Analýza financování sportu v České republice. Horner, S., & Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0202-9.Novotný, J. Ekonomika sportu. Praha: ISV, 2000. (1997). Evropská antidopingová úmluva. [Praha]: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR. (1994). Evropská charta sportu pro všechny. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR. (1996). Evropská charta sportu pro všechny: zdravotně postižené osoby: rezoluce konference evropských ministrů odpovědných za sport. Část 2. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR. (1996). Evropský manifest o mládeži a sportu. Význam sportu pro společnost. (Lisabon 1995). [Praha]: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Koncepce státní podpory sportu v ČR. Čáslavová, E. Management sportu. Praha, 2000. Čáslavová, E. Management v tělesné výchově a sportu (vybrané kapitoly). 2. vyd. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 80-246-0050-1.Kotler, P. et al. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Pelsmacker De, P. et al. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Kotler, P. et al. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.Stanjura, J., & Topinka, J. Občanská sdružení ve sportu: právní, účetní a daňové problémy. Praha: Olympia, 2001. ISBN 8070332239.Lošťáková, H. et al. Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-140-5.Edwards, Ch. Řízení vztahů se zákazníky (Kniha 1). Jak lépe rozumět svým zákazníkům. Praha: OUČR, 2003. http://library.upol.cz/i2/i2.search.cls?ictx=upol&src=upol_us_cat-0&show_lim=0&field=T001&zf=UF_UPOL&term=c0007606http://library.upol.cz/i2/i2.search.cls?ictx=upol&src=upol_us_cat-0&show_lim=0&field=T001&zf=UF_UPOL&term=e0034189Lošťáková, H. et al. Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Pardubice: Univerzita Pardubice., 2006. ISBN 80-7194-919-1.

Požadavky

Pravidelná docházka, vypracování seminární práce dle zadání, obhajoba seminární práce.