Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing sportu (KRL / MRKSP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MRKSP - Marketing sportu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Význam marketingu2. Marketingový mix3. Marketing a sport4. Formy marketingu ve sportu5. Sportovní produkt6. Marketingový mix ve sportu7. Sponzoring ve sportu8. Formy sponzorování9. Legislativní vymezení sponzoringu10. Charakteristika získávání sponzorů11. Sponzorský návrh12. Výběr reklamních nosičů a médií13. Návrh reklamní kampaně

Získané způsobilosti

Odborné znalosti studentů získané absolvováním předmětu vedou k přípravě a řízení sponzorských projektů.Student má po absolvování předmětu: 1) být schopen na základě osvojení základních pojmů z oblasti sportovního marketingu kvalifikovaně řešit stanovisko k marketingové komunikaci,2) prokázat schopnost samostatné tvůrčí práce v oblasti sportovního sponzoringu,3) rozumět současnému systému přípravy úspěšného sponzoringového projektu.

Literatura

Čáslavová, E. (2000). Management v tělesné výchově a sportu (vybrané kapitoly). Praha: Karolinum. Kotler, P. et al. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing. Pelsmacker De, P. et al. (2003). Marketingová komunikace. Praha: Grada. Kotler, P. et al. (2007). Moderní marketing. Praha: Grada. Stanjura, J., & Topinka, J. (2001). Občanská sdružení ve sportu: právní, účetní a daňové problémy. Praha: Olympia. Lošťáková, H. et al. (2008). Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu. Pardubice: Univerzita Pardubice. Edwards, Ch. (2003). Řízení vztahů se zákazníky (Kniha 1). Jak lépe rozumět svým zákazníkům. Praha: OUČR. Lošťáková, H. et al. (2006). Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Pardubice: Univerzita Pardubice.

Požadavky

Pravidelná docházka, vypracování seminární práce dle zadání, obhajoba seminární práce.

Garant

Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.