Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy marketingu (KRL / MRKTG)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MRKTG - Základy marketingu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

o Definice, vývoj marketingu. Vymezení základních pojmů. Marketing a nová ekonomika.o Marketingový mix. 4P a 4C.o Produkt. Komplexní produkt a jeho složky. Životní cyklus produktu. Tvorba sortimentu.o Distribuce. Distribuční články a distribuční cesty. Druhy velkoobchodních a maloobchodních organizací.o Cena jako marketingový nástroj. Způsoby stanovení ceny. Změny ceny.o Marketingový komunikační mix. Reklama. Public relations. Přímý marketing a podpora prodeje. Osobní prodej.o Marketingový informační systém. Zdroje dat. Marketingový výzkum. Kvalitativní a kvantitativní výzkum.o Marketingová analýza. SWOT analýza.o Cílený marketing. Segmentace trhu - podstata a kriteria segmentace trhu, její výhody. Tržní zacílení a tržní umístění.o Marketingová strategie - příklady.o Moderní trendy v marketingu. Virální marketing, guerilla marketing, internetový a mobilní marketing.

Získané způsobilosti

o znalost základní marketingové terminologieo Znalost podstaty marketinguo Znalost jednotlivých marketingových nástrojů a jejich použitío Orientace v nových trendech v marketingu

Literatura

Kotíková, H., & Zlámal, J. Základy marketingu. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006. ISBN 80-244-1489-9.

Požadavky

seminární práce, zápočtový test.

Garant

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Halina Kotíková, Ph.D.