Předmět Základy marketingu (KRL / MRKTG)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / MRKTG - Základy marketingu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
o Definice, vývoj marketingu. Vymezení základních pojmů. Marketing a nová ekonomika.o Marketingový mix. 4P a 4C.o Produkt. Komplexní produkt a jeho složky. Životní cyklus produktu. Tvorba sortimentu.o Distribuce. Distribuční články a distribuční cesty. Druhy velkoobchodních a maloobchodních organizací.o Cena jako marketingový nástroj. Způsoby stanovení ceny. Změny ceny.o Marketingový komunikační mix. Reklama. Public relations. Přímý marketing a podpora prodeje. Osobní prodej.o Marketingový informační systém. Zdroje dat. Marketingový výzkum. Kvalitativní a kvantitativní výzkum.o Marketingová analýza. SWOT analýza.o Cílený marketing. Segmentace trhu - podstata a kriteria segmentace trhu, její výhody. Tržní zacílení a tržní umístění.o Marketingová strategie - příklady.o Moderní trendy v marketingu. Virální marketing, guerilla marketing, internetový a mobilní marketing.
Získané způsobilosti
o znalost základní marketingové terminologieo Znalost podstaty marketinguo Znalost jednotlivých marketingových nástrojů a jejich použitío Orientace v nových trendech v marketingu
Literatura
Kotíková, H., & Zlámal, J. Základy marketingu. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006. ISBN 80-244-1489-9.
Požadavky
seminární práce, zápočtový test.
Garant
Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Halina Kotíková, Ph.D.