Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public relations (KRL / PUREL)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / PUREL - Public relations, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do public relations2. Historie komunikace s veřejností (S: diskuze na téma: Komunikace s veřejností v současnosti)3. Propaganda, Public affairs, Lobby (S: diskuze na téma: Média - manipulace nebo informace?)4. Východiska PR, Podniková identita (podnikový design, kultura, komunikace, image) (S: diskuze na téma: podniková kultura jako konkurenční výhoda)5. Úvod do Media Relations6. Mediální scéna - Základní pravidla a nástroje komunikace7. Diskuze v prostorách Českého rozhlasu Olomouc na téma rozhlasové vysílání.8. Tisková zpráva a další nástroje komunikace s veřejností (S: zpracování tiskové zprávy studenty k zadanému tématu)9. Tisková konference, Tiskový mluvčí (S: Diskuze nad přípravou tiskové konference jako výstupu předmětu)10. Správné a špatné postupy v Media Relations, Komunikace v přímém přenosu, Komunikace s novináři11. Krizová komunikace(S: Scénáře a projekt krizové komunikace v praxi)12. Efekty komunikace a propojení media relations s podnikovou identitou. (S: Prezentace - efektivní nebo efektní komunikace?)

Získané způsobilosti

Po absolvování tohoto předmětu student bude:- umět pracovat s technikami komunikace s veřejností,- ovládat stylistiku tiskové zprávy,- umět vyjmenovat a vysvětlit základní principy komunikace s novináři,- umět připravit krizový scénář,- schopen realizovat tiskovou konferenci.Předmět dále klade důraz na rozvoj těchto schopností a dovedností:- Nonverbální komunikace.- Týmová spolupráce.- Spoluodpovědnost a práce v limitovaném čase.- Kultivovanost a kulturnost projevu.- Profesionální jednání.- Práce s lidmi (organizace, řízení, týmová spolupráce).- Technika a taktika komunikace.- Zpracování a vyhodnocování informací s následnou korekcí.- Práce s PC, fotoaparátem, videem - kooperace s ostatními technologiemi.

Literatura

Aaker, D. (2003). Brand building. Brno: Computer Press. Flamholtz, E. G., & Randle, Y. (2011). Corporate culture: The ultimate strategic asset. Stanford, Calif: Stanford Business Books. Pospíšil, P. (2002). Efektivní Public Relations a media relations. Praha: Computer Press. Šindler, P. (2003). Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Vysekalová, J. (2009). Image a firemní identita. Praha: Grada. Schneider, J. (2007). Lobbying and interest representation. Brno: International Institute of Political Science of Masaryk University. Kudynová, V. (2005). Na vlně i pod vlnou. Praha: SinCon. Verner, P. (2011). Propaganda a manipulace. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. Vysekalová, J. (2012). Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing. Vysekalová, J. (2004). Psychologie spotřebitele. Praha: Grada. Public Relations. 2012. ISBN 978-0-205-81180-9.Ftorek, J. (2012). Public relations jako ovlivňování mínění. Praha: Grada. Svoboda, V. (2009). Public relations moderně a účinně. Brno: Computer Press. Caywood, C. L. (2003). Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press. Vysekalová, J. (2010). Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada. Němec, R. (2012). Reklama na Facebooku (nejen PPC): cena je velice příznivá. www.robertnemec.com. Bajčan, R. (2003). Techniky public relations, aneb, Jak pracovat s médii. Praha: Management Press. http://www.abnormalmarketing.com/2011/12/top-marketing-trends-for-2012/Jurášková, O. (2012). Trendy a značky, značky a trend. Marketing a komunikace, 22(1), 22-24.

Požadavky

Úspěšně zvládnutý zápočtový test.

Garant

Ing. Lenka Bartková

Vyučující

Ing. Lenka BartkováIng. Lenka Bartková