Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Služby v cestovním ruchu (KRL / SLVCR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRL / SLVCR - Služby v cestovním ruchu, Fakulta tělesné kultury, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Specifika služeb v cestovním ruchu.Ubytovací služby a hromadná ubytovací zařízení.Hotelové koncepty a řetězce.Stravovací služby a kategorie stravovacích zařízení.Koncepty v gastronomii a řetězce restaurací a kaváren.Dopravní služby - silniční, železniční a vodní doprava.Letecká a alternativní doprava.Zprostředkovatelské služby - cestovní kancelář a cestovní agentura.Informační služby - turistické informační centrum.Peněžní, směnárenské a pojišťovací služby.Pasy, cla a víza. Cestovní medicína.Hodnocení kvality poskytovaných služeb a zařízení v cestovním ruchu.

Získané způsobilosti

Student získá schopnost posoudit kategorii a kvalitu daného zařízení včetně úrovně jim poskytovaných služeb.Student získá základní orientaci v odvětví služeb cestovního ruchu.Student bude znát ekonomicko-legislativní i organizační předpoklady pro provozování a samostatné podnikání v jednotlivých typech služeb.

Literatura

Sysel, J. (2010). Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. Praha: Vysoká škola hotelová. Kostková, M., Němčanský, M., & Torčíková, E. (2009). Management služeb cestovního ruchu. Karviná: Slezská univerzita. Kiráľová, A. (2006). Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress. Křížek, F., & Neufus, J. (2011). Moderní hotelový management: nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů : komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci : optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku : případové studie a příklady. Praha: Grada. Schwartzhoffová, E. (2013). Služby v cestovním ruchu. Olomouc: Univerzita Palackého. Orieška, J. (2010). Služby v cestovním ruchu. V Praze: Idea servis.

Požadavky

Účast ve výuce - maximálně tři povolené absence.Vypracování seminární práce na zadané téma-problematika poskytování základních služeb v cestovním ruchu.

Garant

Ing. Eva Schwartzhoffová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Eva Schwartzhoffová, Ph.D.Ing. Eva Schwartzhoffová, Ph.D.