Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (ODV / MR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ODV / MR - Marketing, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Obsah kurzu Marketing:1. Úvod do studia (charakteristika rekvalifikace oboru, organizace, povinnosti).2. Marketing (úvod do marketingu, marketingové řízení, marketingová analýza trhu, chování odběratelů, segmentace trhu, marketingový mix, cenová politika, životní cyklus výroby, distribuce, reklama).3. Právní minimum (základní pojmy - obchodní zákoník, základní pojmy - občanský zákoník, obchodní smlouvy a jejich rozdělení).4. Účetnictví a daně pro pracovníky obchodních oddělení (základní pojmy účetnictví, základní pojmy daňové evidence, neplátci DPH, plátci DPH, základy podnikových financí, daň z příjmu právnických osob, spotřební daně).5. Logistika (základní rozdělení logistiky, funkce logistiky, logistické zabezpečení).6. Komunikace a prezentace (vedení rozhovoru - zahájení, průběh a ukončení rozhovoru, telefonický rozhovor, rozvoj komunikačních schopností, jednání a vyjednávání s vnějším a vnitřním klientem, konflikty a jejich typy, faktory ovlivňující průběh konfliktu, způsoby řešení konfliktu).7. BOZP (bezpečnost práce na pracovišti, protipožární ochrana, pracovní úrazy, evidence).

Získané způsobilosti

Účastník po absolvování kurzu je schopen orientovat se v základních pojmech marketingu, zapojit se do pracovního procesu ve výkonu funkce marketingového pracovníka obchodního oddělení a služeb, dodržovat bezpečnost práce a požární ochranu.

Literatura

VANČUROVÁ, Alena a Lenka LÁCHOVÁ. Daňový systém ČR 2012. Praha: 1. VOX, 2012. ISBN 978-80-87480-05-2.CEMPÍREK, Václav a Rudolf KAMP. Logistika. Pardubice: Institut Jana Pernera, 2005. ISBN 80-86530-23-X.CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2007. ISBN 978-80-7265-127-6.MACHÁČKOVÁ, Marta. Právo [i.e. Vybrané stati základů práva]. Brno: Institut Franka Dysona, 2008. ISBN 978-80-904261-0-8.

Požadavky

K úspěšnému absolvování kurzu je potřebné, aby účastník zpracoval případovou studii v rozsahu 4 stran, kterou předloží a obhájí u závěrečné zkoušky.Závěrečná zkouška je složena ze dvou částí. První část je písemná a vědomosti uchazeče jsou ověřovány prostřednictvím testu v rozsahu 45 otázek v délce trvání 45 minut. Druhá část je ústní a účastník obhajuje případovou studii v délce trvání 15 minut. Uchazeč je hodnocen tříčlennou komisí. Uchazeč prospěje v případě, že u závěrečné zkoušky splní alespoň 75 % z požadovaných znalostí. Uchazeči, který při prvním pokusu u závěrečné zkoušky neuspěje, je dána možnost ji jednou opakovat, a to nejdříve měsíc po neúspěšném prvním pokusu.

Garant

Bc. Ing. Vlastimil Wojnar, DiS.