Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Popularizace a medializace vědy (ODV / PMV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ODV / PMV - Popularizace a medializace vědy, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Úvod do žurnalistiky, Přehled médií, Zdroje informací, Novinářské profese, Žurnalistické žánry, Zpravodajství, Publicistika, Jak napsat zprávu, Jak napsat reportáž, Titulky, Interview, Novinářská fotografie, Vystupování v televizi, Natáčení příspěvků, Internetová publicistika, Redakční práce, Etika; Úvod do komunikačních dovedností, Řeč těla, Oční kontakt; Úvod do marketingových komunikací, Reklama, Podpora prodeje, Prodejní místa, Osobní prodej, Direct marketing, Interaktivní marketing, Výstavy a veletrhy, Public relations, Sponzoring, Integrované marketingové komunikace, Corporate identity, Marketing služeb; Úvod do rétoriky, Umění vyjednávat, Manipulativní techniky, Krizová komunikace.

Získané způsobilosti

Student po absolvování výuky bude umět správně používat Žurnalistické a Marketingové pojmy - tisková zpráva, rozhovor, reklama, public relations. Bude znát základní komunikační a rétorické dovednosti, díky kterým bude schopen popularizovat a medializovat vědu v printových i elektronických médiích, na veřejnosti i u příslušných institucí nebo při osobních jednáních.

Literatura

Osvaldová, B. a kol. Encyklopedie praktické žurnalistiky. Praha: Libri, 1999. Česká televize. Kodex České televize: zásady naplňování veřejné služby v oblasti televizního vysílání. Praha, 2003. ISBN 80-85005-46-8.Mikuláštík, M. Komunikační dovednosti v praxi. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2339-6.PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Němec, Petr:. Public relations. Zásady komunikace s veřejností. Praha 1993. STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Reklama na internetu. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0201-0.ČMEJRKOVÁ, S. Reklama v češtině, čeština v reklamě. 2000. ISBN 80-85927-75-6.Pease, A. Řeč těla. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-582-2.ŠTĚPANÍK, J. Umění jednat s lidmi, cesta k úspěchu. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0530-3.

Požadavky

Absolvování seminářů a cvičení, vytvoření a obhájení seminární práce.Student je povinen pracovat se studijní oporou k předmětu po jejím zpřístupnění v e-learningovém prostředí EDIS (edis.upol.cz).

Garant

Mgr. Petr Bohuš

Vyučující

Mgr. Petr Bohuš