Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Jazykové dovednosti - poslech (KAJ / KLIST)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / KLIST - Jazykové dovednosti - poslech, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Poslech zaměřený na pochopení hlavních myšlenek - otázky s otevřenou odpovědí (open-ended questions).Poslech zaměřený na porozumění specifickým údajům - otázky s otevřenou odpovědí (open-ended questions).Poslech zaměřený na porozumění přednášce - zaznamenání hlavních bodů, vytváření poznámek (note-taking).Poslech zaměřený na doplňování informací do vět (sentence completion).Poslech zaměřený na doplňování informací do poznámek (note-completion).Poslech zaměřený na seřazování informací (ordering).Poslech zaměřený na přiřazování informací (multiple matching).Poslech zaměřený na identifikaci specifické informace z výběru dvou odpovědí (yes/no, true/false questions).Poslech zaměřený na identifikaci specifické informace z výběru více odpovědí (multiple choice).Náplň kurzu je modifikována podle specifických potřeb skupiny.

Literatura

HAINES, S. Advanced Skills. Cambridge: CUP, 2006. HARRISON, M. CAE Practice Tests. Oxford: OUP, 2008. Cambridge ESOL. Cambridge Certificate in Advanced English 1. Cambridge: CUP, 2008. HARRISON, M. FCE Practice Tests. Oxford: OUP, 2008. SAROSY, P.; SHERAK, K.; FRAZIER, L.; LEEMING, S. Lecture Ready 3. Oxford: OUP, 2006. CRAVEN, M.; LOGAN, S.; THAINE, C. Real Listening and Speaking 4. Cambridge: CUP, 2008. LYNCH, T. Study Listening. Cambridge: CUP, 2004.

Požadavky

- 100% docházka- aktivní spolupráce v hodinách

Garant

Mgr. Blanka Babická, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Blanka Babická, Ph.D.Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.