Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika ošetřovatelství 2 (KAZ / NSDO2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAZ / NSDO2 - Didaktika ošetřovatelství 2, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Cíle, formy, metody a prostředky výuky v ošetřovatelství na středních zdravotnických školáchPedagogické dokumentyFormy studiaSpecializační studia , další vzdělávání zdravotnických pracovníků v nelékařských oborechUkončování studia v ošetřovatelských oborech se zaměřením na profilovou část maturitní zkoušky

Získané způsobilosti

Student bude znát: pedagogické dokumenty pro ukončení studia; mezipředmětové vztahy; cíle, formy, metody a prostředky výuky ošetřovatelství v laboratorních podmínkách.

Literatura

Skalková, J. Obecná didaktika. Praha: ISV, 1999. ISBN 80-85866-33-1.ČÁP, J. Psychologie výchovy a vyučování. Praha : UK, 1997. ISBN 80-7066-534-3.Kalhous, Z., Obst., O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-253.Kotrba, T., Lacina, L., & Šefrová, H. (2011). Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. Brno: Barrister & Principal. CICHÁ, M., DORKOVÁ, Z. Didaktika praktického vyučování zdravotnických předmětů 1. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 2006. 86 s. Olomouc: UP, PdF, 2006. ISBN 80-244-1417-1.Obst, O., & Kalhous, Z. (2003). Didaktika sekundární školy. Olomouc: Univerzita Palackého. Ivanová, K., a kol. Kapitoly z lékařské etiky. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 1998. ISBN 80-7067-836-4.Sitná, D. (2013). Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinkách. Praha: Portál. Petty, G., & Foltýn, J. (2013). Moderní vyučování. Praha: Portál. Švec. V., Filová, H., Šimoník, O.. Praktikum didaktických dovedností. Brno: Masarykova univerzita, 1998. ISBN 80-210-1365-6.Bočková, V., Podlahová, L. Příprava učitele na vyučování. VUP Olomouc, 1990.

Požadavky

Účast na seminářích a cvičeních. Vypracování metodického balíčku, který vychází z konkrétních zkušeností z pedagogické praxe. Obsahuje podrobnou přípravu na vyučovací hodinu, posouzení didaktické efektivity učebnice, podle které byla vedena výuka a recenzi odborného článku, který se tématikou vztahuje k probíranému tématu.

Garant

PhDr. Mgr. Jitka Tomanová, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Renata Hernová, Ph.D.Mgr. Růžena Vitásková, Ph.D.