Předmět Hospodářská němčina 2 (KNJ / AHN2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KNJ / AHN2 - Hospodářská němčina 2, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Předmět se zaměřuje na rozšiřování základů němčiny v oblasti ekonomie, peněžnictví, obchodu a managementu.Jednotlivá témata jsou:- Marketing- Marktforschung- Absatz und Marketing- Kommunikation mit Kunden und Geschäftspartnern- Verkaufsgespräch, Beratungsgespräch, Telefongespräch, Smalltalk- GeschäftsbriefNa základě těchto tématických oblastí se studenti naučí nejdůležitější a nejběžnější slovní zásobu, frazeologismy či pravidla pro obchodní a firemní korespondenci.
Získané způsobilosti
Schopnost pracovat s německými ekonomickými texty. Orientace v terminologii.
Literatura
Fearns, anneliese/Lévy-Hillerich, Dorothea. Kommunikation in der Wirtschaft. München, Plzeň, Berlín, 2009. ISBN 978-80-7238-894-3.Macaire, D./Nicolas, G. Wirtschaftsdeutsch für Anfänger, Aufbaustufe. München: Klett-Verlag, 2002. ISBN 13-9783126751629.Bernd Desinger, Hans W. Frischkopf, Ulrich Scheck et al. (edd.). Basiswissen Wirtschaftsdeutsch. Stoffgebiete und Fachwortschatz. München: Iudiciujm-Verlag, 1999. ISBN 13:9783891296158.
Požadavky
80% účast v semináři, aktivní účast na diskuzi a plnění zadaných úkolů, úspěšné složení závěrečného testu (zkouška).
Garant
PhDr. Oldřich Břenek
Vyučující
PhDr. Oldřich BřenekMgr. Jitka Soubustová, Ph.D.