Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Aktivizační metody (KNJ / NPAME)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KNJ / NPAME - Aktivizační metody, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Specifikace pojmů metoda, forma, výuková strategie atd. Druhy aktivizačních metod. Aktivizující metody: rozhovor, Blitzlicht, Mind Map, Brainstorming. Metody a formy aktivní práce žáků ve výuce cizího jazyka. Vliv aktivizačních metod na žáka, učitele, kolektiv. Problémy se zaváděním aktivizačních metod. Tvorba, zavádění a vlastní realizace aktivizačních metod v cizojazyčné výuce. Diskusní metody, situační metody, inscenační metody. Problémová výuka. Praktické náměty pro výuku cizího jazyka na základní škole.

Získané způsobilosti

Student je schopen na základě osvojených poznatků aktivně komunikovat, diskutovat a argumentovat k tématickým okruhům vymezeným seminářem.The student is able , on the basis of acquired knowledge to actively communicate , discuss and argue the thematic lines defined seminar.

Literatura

Henrici, Gerd; Riemer, Claudia. Einführung in die Didaktik des Unterrichts. Schneider Verlag: Hohengehren, 1996. ISBN 3-87116-797-5.Biel, Kerstin. Motivation und Fremdsprachenunterricht. Vdm Verlag Dr. Müller,, 2007. ISBN 10-3836412004.Kotrba, T., Lacina, L. Praktické využití aktivizačních metod ve výuce. Brno: Společnost pro odbornou literaturu, 2007. ISBN 978-80-87029-12-1.Grone, Wiebke; Petersen, Jörg. Zum Lernen anregen. Motivation in Theorie und Praxis. Ein praxisorientiertes Studien- und Arbeitsbuch mit Lernsoftware. Herausgegeben von Jörg Petersen und Gerd-Bodo Reinert. Donauwörth: Auer Verlag, 2002.

Požadavky

Průběžné plnění zadaných úkolů a participace na výuce. Vytvoření a odprezentování zadaného tématu před skupinou.

Garant

PhDr. Ivona Dömischová, Ph.D.