Předmět Marketingová komunikace školy (KPG / B2MKŠ)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / B2MKŠ - Marketingová komunikace školy, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Marketingový mix. Marketingová komunikace školy. Komunikační mix a jeho oblasti. Komunikační nástroje marketingového mixu. Zásady komunikace služeb.
Získané způsobilosti
Po absolvování disciplíny budou studenti schopni popsat a s oporou o teoretické poznatky vyhodnotit marketingovou komunikaci konkrétní školy či školského zařízení.
Literatura
PAYNE, A. Marketing služeb. Praha, 1996. ISBN 80-7169-276-X.SVĚTLÍK, J. Marketing školy. Zlín: Copyright, 1996. ISBN 80-902200-8-8.PRÁŠILOVÁ, M. Prezentace školy i osobnosti manažera. In PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole. Olomouc, 2004. ISBN 80-85783-44-4.HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha, 1996. ISBN 80-85943-07-7.Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing služeb. Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha, 2006. ISBN 80-7357-176-5.
Požadavky
Aktivní účast na výuce. Předložení a veřejná prezentace samostatné práce.
Garant
doc. PhDr. Michaela Prášilová, Ph.D.
Vyučující
PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.