Předmět Marketingová komunikace školy (KPG / K2MKŠ)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / K2MKŠ - Marketingová komunikace školy, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Podstata komunikace, osmiprvkový model komunikace, marketingová komunikace školy jako součást marketingového mixu, prvky (formy) komumikačního mixu, výběr vhodných komunikačních nástrojů, cíle marketingové komunikace.
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu dokáží studenti s oporou o teoretické poznatky vyhodnotit model marketingové komunikace školy a navrhnout možná zlepšení účinnosti tohoto modelu.
Literatura
SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha, 2006. ISBN 80-7357-176-5.PRÁŠILOVÁ, M. Prezentace školy i osobnosti manažera. In PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole. Olomouc, 2004. ISBN 80-85783-44-4.PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ). Olomouc, 2004. ISBN 80-85783-44-4.
Požadavky
Studenti popíší a zanalyzují model marketingové komunikace konkrétní školy, poté navrhnou možná zlepšení účinnosti tohoto modelu.
Garant
doc. PhDr. Michaela Prášilová, Ph.D.
Vyučující
PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.