Předmět Marketingové minimum pro učitele MŠ (KPG / MMUMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / MMUMA - Marketingové minimum pro učitele MŠ, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Marketingová filozofie řízení školy, vzdělávací program mateřské školy, sociální funkce školy, marketingový mix služeb, analýza produktu/edukační nabídky mateřské školy, vztahová síť školy, image školy.
Získané způsobilosti
Po absolvování disciplíny budou účastníci na konkrétním příkladu mateřské školy schopni: objastnit pojem marketingová filozofie řízení školy, popsat a dokumentovat marketingový mix služeb, provést analýzu produktu/edukační nabídky mateřské školy, popsat vztahovou síť školy a vysvětlit principy jejího vytváření i udržování, objasnit pojem image školy a podstatu nějakého nástroje měření image školy.
Literatura
EVERARDS, K. B., MORRIS, G., WILSON, I. Effective School Management. London: Paul Chapman Publishing, 2004. THOMAS, G. How to do your research projekt. New York: Sage Publications Inc., 2009. FULLAN, M. Leadership-Sustainability. System Thinkers in Action. Kalifornia: Corwin Press, 2005. DAVIES, B. The Essentials of School Leaderhip. New Delhi: Sage Publications India Ltd., 2005.
Požadavky
Aktivní účast na výuce a předložení portfolia zadaných prací.
Garant
doc. PhDr. Michaela Prášilová, Ph.D.
Vyučující
doc. PhDr. Michaela Prášilová, Ph.D.