Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KPO / EMARK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPO / EMARK - Marketing, Právnická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Co je to marketing, a co a proč by měl právník vědět2. Funkce marketingu a jeho pozice v rámci firmy, společnosti, ekonomiky.3. Cíle marketingu4. Jednotlivé složky marketingového mixu a jejich konkrétní aplikace5. Co je to marketingový plán a jak na něj6. Příklady marketingových plánů, tvorba a vlastního marketingového plánu

Získané způsobilosti

Absolvování kurzu pomůže studentovi nejen upevnit stávající ale především rozšířit znalosti v oblasti odborné angličtiny s důrazem na vlastní vyjadřovací schopnosti, schopnost diskuse nad problematikou marketingu a především získat pozitivní přístup k prezentaci vlastních názorů a postojů v anglickém jazyce. Dále se dozví o možnostech moderního marketingu a bude mít možnost studovat marketingové strategie současných ekonomických gigantů působících v rozlišných sférách podnikání. Bude schopen diskutovat nad možnostmi marketingu dneška a stvořit vlastní marketingovou strategii, čímž dochází k propojení teoretických znalostí s praktickými dovednostmi.

Literatura

Časopisy: Marketing a media; Trend marketing; Marketing a komunikace. Internetové zdroje: http://www.m-journal.cz; www.targetmarketingmag.com; www.guardian.co.uk ? Media. Mortimer, R. Marketing for dummies. 3rd UK Edition edition. John Wiley & Sons, 2012. Nirmalya, K. Marketing jako stragtegie vedoucí k úspěchu. Grada, 2008. Kotler, P., Keller, K.,J. Marketing management. Grada publishing, 2012.

Požadavky

1. Účast na seminářích v rozsahu minimálně 7/132. Aktivní participace v seminářích, prezentace a obhajoba vlastních názorů3. Vlastní prezentace zvolené problematiky z oblasti marketingu - upřesnění volby tématu, vlastní téma včetně slovní zásoby, diskuse k tématu4. Úspěšné složení závěrečné zkoušky

Garant

Ing. Jana Bellová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jana Bellová, Ph.D.