Předmět Marketing (KPO / NMARK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPO / NMARK - Marketing, Právnická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Co je to marketing, a co a proč by měl právník vědět2. Funkce marketingu a jeho pozice v rámci firmy, společnosti, ekonomiky.3. Cíle marketingu4. Jednotlivé složky marketingového mixu a jejich konkrétní aplikace5. Co je to marketingový plán a jak na něj6. Příklady marketingových plánů, tvorba a vlastního marketingového plánu
Získané způsobilosti
Absolvování kurzu pomůže studentovi jak upevnit stávající tak především rozšířit znalosti v oblasti odborné angličtiny s důrazem na vlastní vyjadřovací schopnosti, schopnost diskuse nad problematikou marketingu a především získat pozitivní přístup k prezentaci vlastních názorů a postojů v anglickém jazyce. Dále se dozví o možnostech moderního marketing a bude mít možnost studovat marketingové strategie současných ekonomických gigantů působících v rozlišných sférách podnikání. Bude schopen diskutovat nad možnostmi marketing dneška a stvořit vlastní marketingovou strategii.
Literatura
Časopisy: Marketing a media; Trend marketing; Marketing a komunikace. Internetové zdroje: http://www.m-journal.cz; www.targetmarketingmag.com; www.guardian.co.uk ? Media. Mortimer, R. Marketing for dummies. 3rd UK Edition edition. John Wiley & Sons, 2012. Nirmalya, K. Marketing jako stragtegie vedoucí k úspěchu. Grada, 2008. Kotler, P., Keller, K.,J. Marketing management. Grada publishing, 2012.
Požadavky
1. Účast na seminářích v rozsahu minimálně 7/132. Aktivní participace v seminářích, prezentace a obhajoba vlastních názorů3. Vlastní prezentace zvolené problematiky z oblasti marketingu - upřesnění volby tématu, vlastní téma včetně slovní zásoby, diskuse k tématu
Garant
Ing. Jana Bellová, Ph.D.