Předmět Marketingové minimum pro učitele MŠ (KPV / MMUMŠ)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPV / MMUMŠ - Marketingové minimum pro učitele MŠ, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Marketingová filozofie řízení školy, vzdělávací program mateřské školy, sociální funkce školy, marketingový mix služeb, analýza produktu/edukační nabídky mateřské školy, vztahová síť školy, image školy.
Získané způsobilosti
Po absolvování disciplíny budou účastníci na konkrétním příkladu mateřské školy schopni: objastnit pojem marketingová filozofie řízení školy, popsat a dokumentovat marketingový mix služeb, provést analýzu produktu/edukační nabídky mateřské školy, popsat vztahovou síť školy a vysvětlit principy jejího vytváření i udržování, objasnit pojem image školy a podstatu nějakého nástroje měření image školy.
Literatura
EGER, L., EGEROVÁ, D. Image školy. SVĚTLÍK, J. Marketing školy. Zlín: EKKA, 1996. SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha, 2006. ISBN 80-7357-176-5.PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ). Olomouc, 2004. ISBN 80-85783-44-4.
Požadavky
Aktivní účast na výuce a předložení portfolia zadaných prací.
Garant
doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Vyučující
doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.