Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové minimum pro učitele MŠ (KPV / MMUMŠ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPV / MMUMŠ - Marketingové minimum pro učitele MŠ, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Marketingová filozofie řízení školy, vzdělávací program mateřské školy, sociální funkce školy, marketingový mix služeb, analýza produktu/edukační nabídky mateřské školy, vztahová síť školy, image školy.

Získané způsobilosti

Po absolvování disciplíny budou účastníci na konkrétním příkladu mateřské školy schopni: objastnit pojem marketingová filozofie řízení školy, popsat a dokumentovat marketingový mix služeb, provést analýzu produktu/edukační nabídky mateřské školy, popsat vztahovou síť školy a vysvětlit principy jejího vytváření i udržování, objasnit pojem image školy a podstatu nějakého nástroje měření image školy.

Literatura

EGER, L., EGEROVÁ, D. Image školy. SVĚTLÍK, J. Marketing školy. Zlín: EKKA, 1996. SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha, 2006. ISBN 80-7357-176-5.PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ). Olomouc, 2004. ISBN 80-85783-44-4.

Požadavky

Aktivní účast na výuce a předložení portfolia zadaných prací.

Garant

doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.