Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika vzdělávacího oboru 2 (KVS / NDIP2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVS / NDIP2 - Didaktika vzdělávacího oboru 2, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Pojetí vyučovacího předmětu na gymnáziu (význam, cíl, úkoly a obsah vyučovacího předmětu).2. Pojetí vyučovacího předmětu v soustavě SOŠ (význam, cíl, úkoly a obsah vyučovacího předmětu).3. Základní pedagogické dokumenty v procesu tvorby předmětového didaktického systému.4. Didaktická analýza jako stěžejní metoda předmětové didaktiky společenských věd.5. Plánování učiva, výchovně vzdělávací proces.6. Vyučovací formy.7. Vyučovací metody8. Vyučovací prostředky.9. Hodnocení ve vyučovacím předmětu.

Získané způsobilosti

Kompetence v rozsahu cíle předmětu.

Literatura

KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-022-7.Petty, G., & Foltýn, J. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0367-4.Hrachovcová, M., Staněk, A. (eds.). Občanská výchova v globalizující se společnosti. Pasch, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998. Kašová, J. a kol. Projektové vyučování v teorii i praxi. Kroměříž: IUVENTA, 1995. Cangelosi, J. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1994. Dostálová, R. a kol. Výchova k občanství. Didaktický text pro učitele střední školy. Praha: NS Svoboda, 1997. Silberman, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál, 1997. ISBN 80-7178-124-X.

Požadavky

100% účast na semináři, úspěšné splnění seminární práce a zadaných úkolů, aktivní účast na semináři

Garant

doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.

Vyučující

doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.