Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika vzdělávacího oboru 3 (KVS / NDIP3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVS / NDIP3 - Didaktika vzdělávacího oboru 3, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Od školního vzdělávacího programu, rozboru tematického celku k vyučovací hodině, příprava učitele na vyučování. Analýza výchovně vzdělávacích cílů OV. Zásady výběru a realizace učebních činností

Získané způsobilosti

Kompetence v rozsahu cíle předmětu.

Literatura

KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-022-7.Křivohlavý, J., Mareš, J. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 1995. Petty, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. Jirásková, V. Občan v demokratické společnosti. Praha: SLON, 1999. Dopita, M. (edit.). Občan ve 21. století - kompetence výchovy k občanství. Bratislava: Informačná kancelária Rady Európy, 2003. Hrachovcová, M., Stanek, A. (edit.). Občanská výchova v globalizující se společnosti. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. Pasch, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998. Cangelosi, J. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1994. FISCHER, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha: Portál, 1997. ISBN 80-7178-120-7.Piťha, P. a kol. Úvod do výchovy k občanství. Praha: AVED, 1992. Staněk, A. Výchova k občanství a evropanství. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2007. ISBN 80-7182-224-8.Dostálová, R. a kol. Výchova k občanství. Didaktický text pro učitele střední školy. Praha: NS Svoboda, 1997.

Požadavky

Studenti zpracují závěrečnou práci a obhájí ji v odborné rozpravě.

Garant

doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.

Vyučující

doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.