Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Tyflopedie 4 (USS / KTTY4)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu USS / KTTY4 - Tyflopedie 4, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tyflodidaktika - specifika výchovně vzdělávacího procesu u jednotlivých kategorií zrakově postižených, andragogika, tyflotechnika.

Získané způsobilosti

Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.

Literatura

Květoňová - Švecová, L. Edukace dětí se speciálními potřebami v raném a předškolním věku. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7315-063-8.BALUNOVÁ, K., HEŘMANKOVÁ, D., LUDÍKOVÁ, L. Kapitoly z rané výchovy dítěte se zrakovým postižením. Olomouc, VUP, 2001. ISBN 80-244-0381-1.Kraus, H a kol.:. Kompendium očního lékařství. Praha, Grada, 1997. BENDOVÁ, P., JEŘÁBKOVÁ, K., RŮŽIČKOVÁ, V. Kompenzační pomůcky pro osoby se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006. ISBN 80-244-1436-8.LUDÍKOVÁ, L. RENOTIÉROVÁ, M. Speciální pedagogika. Olomouc: UP, 2006. ISBN 80-244-1475-9.Finková, D., Ludíková, L., Růžičková, V. Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením. Olomouc : Vydavatelství UP, 2007. ISBN 978-80-244-1857-5.Finková, D., Stoklasová, V., & Stejskalová, K. (2011). Edukační proces u osob se zrakovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Finková, D., Stoklasová, V., & Stejskalová, K. (2011). Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením v dospělém a seniorském věku. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.

Požadavky

Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.

Garant

prof. PaedDr. Libuše Ludíková, CSc.Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.