Předmět Surdopedie 2 (USS / TSU2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu USS / TSU2 - Surdopedie 2, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Historický vývoj péče o sluchově postižené a jeho pojetí z hlediska přístupů k jejich edukaci.Filosofie výchovy pro surdopediiVýchova jako pedagogický problém.Výchovné strategie.Historické pojetí edukace v surdopedii.Výchova a vzdělávání z pohledu surdopedieIVP podstata a funkce, legislativní rámec.Individuální plánování ve výchově v surdopediiProblematika pedagogických zásad obecně.Edukace sluchově postižených SPPG zásadyProduktivní vyučování teorie a praxeMetody a postupy užívané ve výchověVýchovné situace a jejich řešeníVýchova v komplexním pojetí.Výchova SPD - "beh.management"Metodická východiska pro výchovnou práci.Techniky pro formativní proces
Získané způsobilosti
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
Literatura
Langer, J. Komunikace osob se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. ISBN 978-80-244-3674-6.Tarcsiová, D. Komunikačný systém sluchovo postihnutých a spôsoby prekonávania ich komunikačnej bariéry. Bratislava: Sapientia, 2005. ISBN 9788096911271.Potměšil, M. (2007). Projektování v surdopedii. Olomouc: Univerzita Palackého. Potměšil, M. (2007). Sluchové postižení a sebereflexe. Praha: Nakladatelství Karolinum. Langer, J. Znakové systémy v komunikaci neslyšících. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. ISBN 978-80-244-3746-0.
Požadavky
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
Garant
doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D.
Vyučující
doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.