Předmět Pedagogicko-psychologická disciplína (KAG / PGSPD)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAG / PGSPD - Pedagogicko-psychologická disciplína, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Teorie a praxe výzkumných metod v psychologiiTeorie pregraduální přípravy učiteleTrendy v pregraduální přípravě učitele v edukačně vyspělých zemích a jejich komparaceTeorie kurikulární tvorbyKvalita ve vzdělávání a její projektování a řízeníTeorie a praxe tvorby výzkumných a výukových projektůMetodologie pedagogického výzkumu
Získané způsobilosti
Vědomosti a dovednosti z teorií v pedagogice a psychologii.
Literatura
Nezvalová, D. Assessing Science for Understanding-constructivist approach. VUP Olomouc, 2009. ISBN 978-80-244-2219-0.Nezvalová, D. Contructivism in Science Teacher Education. Problems of Education in the 21st Century. Volume 9. 2009. Nezvalová, D. (ed). Improving Quality of Science Teacher Training in European Cooperation-Constructivist Approach. Compendium. Olomouc, Vydavatelství Univerzity Palackého, 2007. ISBN 80-244-1821-6.Nezvalová, D. Kompetence a standardy učitele přírodovědných předmětů a matematiky. Olomouc, Univerzita Palackého, 2008. ISBN 978-80-244-1912-1.Nezvalová, D. Konstruktivismus jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Didaktický systém přírodovědy. VUP Olomouc, 2007. ISBN 978-80-244-1791-2.Nezvalová, D. Konstruktivismus jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Vzdělávání učitelů přírodovědy. VUP Olomouc, 2007. ISBN 978-80-244-1788-2.Nezvalová D. Kvalita ve škole. Olomouc, Vydavatelství UP, 111 s., 2002. ISBN 80-244-0452-4.Hendl, J. Kvalitativní výzkum. Praha, 2005. ISBN 978-80-7367-485-4.Nezvalová, D. Moduly pro profesní přípravu učitele přírodovědných předmětů a matematiky, 1. vyd. Olomouc, Univerzita Palackého, 2008. ISBN 978-80-244-1912-1.D. Nezvalová. Některé trendy pregraduální přípravy učitelů. Olomouc, Vydavatelství UP, 48 s., 2001. ISBN 80-244-0218-1.Nezvalová, D. a kol. Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů a matematiky. Trendy a inovace. Olomouc, Univerzita Palackého, 2008. ISBN 978-80-244-1880-3.Nezvalová D. Přístupy k pregraduální přípravě učitelů v edukačně vyspělých zemích. In: Historka,Zborník príspevkov z mezinárodněn konferencie. Banská Bystrica: Pedagogická fakulta UMB, 2005. ISBN 80-8083-107-6.Nezvalová D. School Improvement in an Era of Change. Vydavatelství UP Olomouc, 67 s., 2003. ISBN 80-244-0690-X.Nezvalová D., Švec M. Some trends in science teaching training in the United States and Czech Republic. In: Science education in a changing society. Lithuania: Scientific Meth. Cent."Scientia Educologica", 2007. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.Punch, K. F. Základy kvantitativního šetření. Portál, Praha, 2008. ISBN 978-80-7367-381-9.
Požadavky
Samostatné studium. Zkouška
Garant
prof. RNDr. Danuše Nezvalová, CSc.
Vyučující
prof. RNDr. Danuše Nezvalová, CSc.