Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Fyzikální vzděl. a přírodovědné aktivity (KEF / PGSVA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEF / PGSVA - Fyzikální vzděl. a přírodovědné aktivity, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přírodovědná gramotnost. Přírodní vědy a společnost. Některé nové přístupy k výuce přírodovědných předmětů. Konstruktivismus ve vyučování fyzice. Zkušenostní učení ve výuce fyziky a ostatních přírodních věd (Inquiry based learning). Metody přírodovědného zkoumání. Přírodovědný obraz světa, fyzikální obraz světa. Komparace obsahů přírodovědného vzdělávání.

Získané způsobilosti

Předmět zaměřený na schopnost hodnoceníHodnotit konkrétní metody a postupy, vysvětlit aspekty a výsledky týkající se dané problematiky, integrovat poznatky, předpovídat řešení, hodnotit výsledky a formulovat závěry.

Literatura

Delors, J. Education for the twenty-first century: issues and prospects. Paris: Unesco, 352 s., 1998. ISBN 92-3-103447-2.Kahneman, D., Tversky, A. Prospect Theory: An Analysis of Decision under Risk. Econometrica, XLVII, 263-291, 1979. Arons, A. B. Reasoning and Understanding in Introductory Physics Courses. The Physics Teacher 19, No. 2 166, 1981. Arons, A. B. Teaching Introductory Physics. New York : John Wiley & Sons, 1996. http://en.wikipedia.org/wiki/Prospect_theoryArons, A. B. The Various Language: An Inquiry Approach to the Physical Sciences. Teacher s handbook. Oxford University Press, New York, 1977. Učebnice pro integrovanou výuku nakl. Fraus. Delors, J. et al. Učení je skryté bohatství (formulovala Mezinárodní komise UNESCO "Vzdělávání pro 21. století"). Praha, UIV, s. 125, 1977.

Požadavky

Znalosti v rozsahu přednášené problematiky