Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Nové koncepty ve výuce fyziky (KEF / PGSVF)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEF / PGSVF - Nové koncepty ve výuce fyziky, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tematicky orientovaná výuka, učení v kontextu, mezipředmětové vztahy. Požadavky na vytváření kompetencí žáků ve společnosti závislé na technologických vymoženostech v přírodovědných a technických oborech. Větší provázanost fyziky s ostatními předměty - matematikou, biologií, technikou, informatikou. Spojení odborné fyziky, didaktiky, psychologie, učitelské praxe. Důraz na porozumění, zájem, vybudování interní a mezipředmětové integrace. Metodická monokultura, projektové vyučování, otevřená výuka. Návrhy témat akceptujících integrované pojetí výuky.

Získané způsobilosti

Předmět zaměřený na schopnost hodnoceníHodnotit konkrétní metody a postupy, vysvětlit aspekty a výsledky týkající se dané problematiky, integrovat poznatky, předpovídat řešení, hodnotit výsledky a formulovat závěry.

Literatura

Deboer,G. A History of Ideas in Science Education. Implications for Practice. New York: Teachers College, Columbia University, 1991. http://www.ipn.uni-kiel.de/projekte/blk_prog/gutacht/index.htmČasopisecká literatura. Matematika-fyzika-informatika, Praxis der Naturwissenschaften, Physics Teacher, Školská fyzika. Gil-Pérez, D. New trends in science education. International Journal of Science Education, 18, s. 889 - 901, 1996. Rhem, J. Probelm - Based Learning. The National Teaching and Learning Forum, Vol. 8, No.1, 1998. Rámcový vzdělávací program pro základní a střední školy. MŠMT, 2004. EURYDICE. Science Teaching in Schools in Europe, Policie and Research. Brussels: Eurydice, 2006. Vzdělávací programy v zemích EU.

Požadavky

Znalosti v rozsahu probírané látky. Zkouška.

Garant

RNDr. Renata Holubová, CSc.

Vyučující

RNDr. Renata Holubová, CSc.