Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KFC / MARK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KFC / MARK - Marketing, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Historický výklad pojmu, marketingový přístup, typy přístupu k trhu.2. Segmentace trhu3. Tržní zacílení, tržní umístění4. Marketingový algoritmus5. Marketingová filosofie6. Marketingová analýza - SWOT, PEST7. Nákupní chování zákazníků a organizací.8. Analýza konkurence9. Marketingový informační systém10. Plánování a jeho nástroje12. Marketingové řízení13. Kontrola14. Problematika řešená v rámci e-learningového portálu.

Získané způsobilosti

Definovat hlavní marketingové pojmy popsat hlavní marketingové strategie.

Literatura

Aaker, David A. Brand building - budování značky. Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6.Časopisy: Marketing&Média, Euro, Hospodářské noviny, Ekonom. Nash, E. Direct marketing. Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4.nullVeber, J. a kol. Management základy, prosperita globalizace. Management Press, 2000. Zlámal, J., Bellová, J. Marketing. VUP Olomouc, 2013. ISBN 978-80-244-3510-7.Světlík, J. Marketing - cesta k trhu. Ekka, Zlín, 1994. Kalka, R., Massen, A. Marketing - klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Grada, 2003. ISBN 80-247-0413-7.Kotler, P. Marketing dle Kotlera. Victoria Publishing, Praha, 2003. http://aplchem.upol.cz/predmety/MARK/mark/index.htmlP. Kotler. Marketing management. Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-85424-835.P. Stuchlík, M. Dvořáček. Marketing na Internetu. Praha, Grada, 2000. Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing služeb. Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1.Ogilvy, D. O reklamě. Management Press, Praha, 1996. Hague, P. Průzkum trhu. Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.Steel, J. Reklama - průzkum, příprava a plánování. Computer Press, 2003. ISBN 80-251-0065-0.Clemente, Mark N. Slovník marketingu. Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0228-9.

Požadavky

1. Aktivní účast na minimálně 80% cvičení2. Prokázat schopnost diskutovat na zkoušejícím zadané téma

Garant

Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.